Sú interpreti, ktorí ponúknu hity, ktoré sa niekoľkokrát denne objavujú vo vysielaní rozhlasových staníc i hudobných televíznych kanálov. Málokedy sa však stane, že jedna rozhlasová stanica hrá istú pieseň a po preladení zistíte, že tú istú skladbu, v tom istom čase hrá i úplne iná stanica.

Sú interpreti, ktorí ponúknu hity, ktoré sa niekoľkokrát denne objavujú vo vysielaní rozhlasových staníc i hudobných televíznych kanálov. Málokedy sa však stane, že jedna rozhlasová stanica hrá istú pieseň a po preladení zistíte, že tú istú skladbu, v tom istom čase hrá i úplne iná stanica. Aby toho nebolo málo, zapnete televízny prijímač a jedna z málo domácich televíznych hitparád ponúka túto istú skladbu ako novinku. A v úplne rovnakom čase tá istá skladba beží i na ktorejsi televíznej hudobnej stanici. Zvláštna zhoda okolností, ktorá sa ale celkom nedávno skutočne stala. V jeden deň, v rovnakej minúte, sa zo štyroch rôznych zdrojov (a určite neboli jediné) ozýval aktuálny hit Celine Dion I Drove All Night.
Pilotný singel z jej nového albumu úspešne boduje už niekoľko týždňov vo všetkých svetových hitparádach a v rádiách i televízii sa hrá o stošesť. Nemožno sa tomu čudovať. Celine konečne upustila od citlivých balád a pri propagácii nového albumu pustila do sveta svižnú skladbu.
Speváckym kvalitám tejto kanadskej speváčky nemožno nič vyčítať. Skladba ako taká je pripravená i odspievaná absolútne profesionálne. Jednoducho istý hit.
Videoklip je veľmi jednoduchý. Divákovi nepredvádza žiadne triky, neboli použité žiadne prevratné moderné technológie na jeho prípravu. Najväčší priestor v ňom má samozrejme samotná speváčka. Za jej chrbtom svieti svetlo a v jeho jasnej farbe sa speváčka predvádza v celej svojej kráse. Tancuje a spieva. Odetá do veľmi lukratívneho, hoci jednoduchého kostýmu. Na tvári jej žiari neodmysliteľný úsmev.
Celkom nedávno sa v ktoromsi médiu objavila informácia o tom, že Celine Dion sa vo svojom predošlom videoklipe (piesni z filmu Myšiak Little Stuart 2) „snaží pôsobiť eroticky, ale jej dlhá postava s hlavou kobyly na krku jej to neumožňuje“. Trochu silné tvrdenie a hlavne nepravdivé. V najnovšom videoklipe pôsobí Celine veľmi nežne a zvodne. Rovnako ako zamilovaná dvojica, ktorej milovanie sa celým videoklipom prelína. Neodmysliteľná súčasť vizuálneho stvárnenia najnovšej pesničky Celine Dion.
Tento krátky film síce nemá dej, ale je veľmi príjemný. Milujúcu sa dvojicu mohlo bez problémov nahradiť niečo iné. Lenže práve tento maličký detail dáva videoklipu určitú nežnosť. A pritom vôbec nepôsobí nejakým násilím. Dvojica tam nie je preto, aby sa videoklip stal príťažlivejším, či preto, aby sa vyplnil čas. Jednoducho sú tam a pri pohľade na videoklip divák jednoducho musí prísť na to, že tam patria rovnako ako samotná speváčka.
To najdôležitejšie na záver. Videoklip je čiernobiely, čo nádherne umocňuje jeho podstatu. V jednoduchosti je sila a práve o tom toto krátke dielo jednoznačne je. Výborná reprezentácia svojho najnovšieho produktu, hodná speváčky s veľkým hlasom i veľkým menom.