Českí a slovenskí fanúšikovia sa konečne dočkali! Populárna speváčka a porotkyňa poslednej série SuperStar sa po dlhom čase rozhodla natočiť videoklip k pesničke, ktorú naspievala v češtine. Letný singel Leporelo dostal vizuál, ktorý ukazuje prikrášlený pohľad na zákulisie šoubiznisu, ale aj menej príjemnú stránku slávy.

Tou je podľa speváčky prílišná pracovná zaneprázdnenosť, ktorá nielen v jej profesii bráni láske a komunikácii s najbližšími. "Moji drahí fanúšikovia a niektorí už aj herci. Ďakujem za trpezlivosť, prezentujeme Vám konečne klip k pesničke Leporelo! Ako práca občas prekáža láske a obyčajnému verbálnemu kontaktu, po ktorom každý občas túži... Ako by to mohlo dopadnúť a čo na konci volím ja, sa dozviete v úplne novom klipe," napísala Ewa Farna na svojom Facebooku.

Za posledných 12 mesiacov je to pritom už jej štvrtý videoklip, predchádzajúce tri však natočila k skladbám určeným pre poľský trh (Znak, Ulubiona Rzecz, Tajna Misja). O réžiu jej prvého českého klipu od roku 2010 sa postaral Majo Martaus, na scenári sa spolu s ním podieľala samotná speváčka a jej manažér Michal Wronka, ktorý si v klipe aj zahral. Ako napovedá Farnej status, zahralo si v ňom viacero nehercov, medzi nimi aj fanúšikovia, ktorých mená sú uvedené na konci videa.

Ewa Farna - videoklip Leporelo Zdroj: Youtube

Pre české médiá je najzaujímavejšia minerálka

K temným stránkam šoubiznisu okrem nedostatku času na súkromie patria aj bulvárne médiá. Prostredníctvom záberov v štýle magazínových tituliek Farna ukazuje, čo si myslí o tom, že z nej namiesto speváčky robia celebritu a všímajú si všetko možné, len nie hudbu.

České šoubiznisové stránky Prásk a Extra.cz nesklamali ani tentokrát - pri novom klipe poukázali na product placement (áno, reklama na minerálku je v klipe úplne očividná, rovnako ako v x filmoch a seriáloch), pričom celú vec poriadne nafúkli v štýle "nepozerateľný videoklip" a "podvod na fanúšikoch". V prípade prvej menovanej stránky, ktorá patrí pod portál televízie Nova, pritom fanúšikovia upozorňujú na fakt, že v klipe sa v rámci rozhovorovej scénky objavilo aj logo konkurenčnej TV Prima, čo mohlo byť dôvodom na prehnane kritický článok o klipe.

Čo si o takomto neskrývanom "sponzoringu" videoklipov myslíte vy? (Mimochodom, ide o tú istú minerálku, ktorá financuje novovzniknutú českú popovú senzáciu Aquababes.)


Text: Hudba.sk
Foto: Youtube

Súvisiaci interpreti: Ewa Farna