Nová nádej britskej hudobnej scény má len 20 rokov a už sa môže pýšiť titulnou skladbou z reklamy známej obchodnej značky v jej domovskej krajine. Stúpajúca hviezda známa z videí na YouTube sa odvážne popasovala s jedným z veľkých hitov skupiny Frankie Goes To Hollywood. Odhaľuje svoje pocity, ale aj nemalý potenciál.
Gabrielle Aplin - Home
Teraz je upísaná vydavateľstvu Parlophone a pracuje na svojom debute. Svetlo sveta by mal uzrieť budúci rok. Podľa zatiaľ dostupných informácií sa na ňom bude podieľať producent Mike Spencer (Kylie Minogue, Emeli Sandé, Jamiroquai...). Ten je zodpovedný aj za to, k čomu si ju vybrali producenti reklamy pre John Lewis.
Dajte mi klavír a ja vás očarím
Hoci z väčšiny tvorby novej britskej senzácie dýcha folk krížený s popom, na coververzii notoricky známej balady The Power Of Love od Frankie Goes To Hollywood spoznávame Gabrielle v inom svetle. Titulkou k vianočnej reklame obchodného domu nenosí drevo do lesa recyklovaných pesničiek s primárnym úmyslom zarábať. Opatrne využíva svoj jemný upokojujúci hlas a klavír zamenený za gitaru, pre ňu tak charakteristickú.
Videoklip pôsobí rovnako skromne a ukazuje, že napriek skončeniu lásky nemusíme na ňu zabudnúť. Vyvrcholenie pocitov prichádza najmä ku koncu – pri rozsvietení vianočných svetiel. Režisér Alexander Brown tak vytvoril neoddeliteľný pár zvuk–obraz a poskytuje potenciálnemu fanúšikovi možnosť precítiť emócie naplno. Aj vďaka tomu skladba aktuálne boduje na 5. mieste UK Chartu.
Gabrielle Aplin – The Power Of Love
Foto: CD cover
Súvisiaci interpreti: Frankie Goes To Hollywood, Gabrielle Aplin