Posledný radový album Cmon Cmon (2002) nenaplnil očakávania o predajnosti ani o umeleckom napredovaní. Nebol síce poslucháčskym sklamaním ani úplným predajným prepadákom, ale nepokračoval ani v nastolenom trende raketového štartu Sherylinej kariéry.

Posledný radový album Cmon Cmon (2002) nenaplnil očakávania o predajnosti ani o umeleckom napredovaní. Nebol síce poslucháčskym sklamaním ani úplným predajným prepadákom, ale nepokračoval ani v nastolenom trende raketového štartu Sherylinej kariéry. Možno aj preto sa zdá, ako by nám mal aktuálny výberový album pripomenúť význam tejto malej-veľkej ženy „na ktorú by sme nemali zabudnúť vo vlastnom záujme, najmä nie vtedy až príde čas a vydá svoj ďalší radový album“. Typologicky sa táto svieža štyridsiatnička (narodená 11. februára 1962) približuje ku kanadskej pesničkárke Shanii Twain.
Hudobný žáner na hranici medzi popom, folkom, rockom a country je v americkom konzervatívnom éteri iste veľmi populárny. Sheryl má prirodzené sklony k tradicionalizmu, zato však vcelku úspešne odhaduje mieru medzi hudobným dedičstvom minulosti a progresívnejšími prvkami v svojich skladbách. Jej hudba je vďaka tomuto eklektizmu zvláštnym spôsobom šteklivá, podobne ako vzhľad tejto speváčky a multiinštrumentalistky. Človek si nie je na istom, či je Sheryl tak pekná ako sa zdá, alebo je už trochu out a skutočne sexy pripadá akurát šoférom na americkom vidieku. Možno práve toto jemné napätie a schválne nezodpovedané otázky robia hudbu Ms Crow stále príťažlivou.
Pesničky na výberovom CD možno rozdeliť na tie, ktoré chytia a držia a na tie ostatné. K prvým patria okrídlené klasiky All I Wanna Do, My Favorite Mistake, Everyday Is A Winding Road, Leaving Las Vegas, If It Makes You Happy a Run, Baby, Run. Všetky už sú majetkom fiktívneho fondu duševného bohatstva ľudského druhu. Výberovka však ponúka aj skladby ktoré majú viac príchuť rarity, než auru skutočnej hodnoty. Na svojom albume Cocky si countryman Kid Rock prizval Sheryl do skladby Picture. Tradičná country téma aj spracovanie zaváňajú nudou, najmä pri porovnaní s okolitými skladbami. Pocit že ide o klišé nevyváži ani skvelý Sherylin spev. Podobne tak x-tá coververzia hitu z dielne Cate Stevensa, ktorý preslávil najmä Rod Stewart - The First Cut Is The Deepest - pôsobí skôr ako zlatý klinec v repertoári barovej kapely, než ako pesnička z výberu toho najlepšieho od Sheryl Crow. Táto skladba je novým singlom, ktorý by mal prostredníctvom rádií upozorniť na výskyt nového CD v obchodoch. Druhou doposiaľ nevydanou pesničkou, ktorá má premiéru práve na tomto albume je novinka Light In Your Eyes.
S výberom The Very Best Of postavila Sheryl malý pomníček nielen sebe, ale aj deväťdesiatym rokom, ktoré v mnohom reprezentovala práve jej hudba a texty.

Vydavateľstvo: Universal, 2003
Celkový čas: 73:08