Na Slovensku vzniká strašne málo videoklipov. Na čo aj, keď ich nie je poriadne kde odvysielať. Mnohé, keď už aj vzniknú, nestoja za nič. Bohužiaľ. No našťastie, čas od času nastane moment, kedy sa pri pozeraní televízie divák usadí do kresla a na videoklip pozerá v nemom úžase. Presne takú atmosféru môže navodiť najnovší videoklip skupiny I.M.T. Smile, k singlu Nič nie je isté. Táslerovci & comp. sú známi tým, že si s ničím nerobia ťažkú hlavu. Ak chcú nahrať album, tak sa zavrú do štúdia a za niekoľko dní pripravia skvostné dielo.

Na Slovensku vzniká strašne málo videoklipov. Na čo aj, keď ich nie je poriadne kde odvysielať. Mnohé, keď už aj vzniknú, nestoja za nič. Bohužiaľ. No našťastie, čas od času nastane moment, kedy sa pri pozeraní televízie divák usadí do kresla a na videoklip pozerá v nemom úžase.
Presne takú atmosféru môže navodiť najnovší videoklip skupiny I.M.T. Smile, k singlu Nič nie je isté. Táslerovci &# comp. sú známi tým, že si s ničím nerobia ťažkú hlavu. Ak chcú nahrať album, tak sa zavrú do štúdia a za niekoľko dní pripravia skvostné dielo. Ak zoženú peniaze na videoklip, vôbec sa nezaťažujú tým, že by to malo mať hlavu a pätu a o niečom to vypovedať. Ani v najmenšom. A to je na tom to úžasné.
Videoklip ku skladbe Nič nie je isté neostal nič dlžný svojmu názvu. Divák naozaj nemôže predpokladať, čím ho kapela počas niekoľkých minút prekvapí. I.M.T. Smile opäť dokázali, že ku kvalitnej a pritom jednoduchej robote stačí naozaj málo. Do koncertného záznamu vložiť niekoľko záberov z čarovného Londýna. Jednoduchú koncertnú atmosféru, ktorá je dnes bežnou súčasťou mnohých videoklipov to príjemné spestrí a doslovne zdokonalí. Takže zatiaľ čo skupina predvádza svoje koncertné umenie na pódiu, pomedzi ich vystúpenie prichádzajú prestrihy na členov kapely, ktorí sa prechádzajú po londýnskych uličkách. Jednoduché a dokonalé zároveň. Pohoda, ktorú dokáže vyčariť málokto.
Skupine I.M.T. Smile sa to podarilo na výbornú. Perličkou je, že videoklip režírovala Ivanova priateľka Vera (Vera, čo s ním robiš? Je strašne vychudnutý!:). Po dôvodoch netreba pátrať. Našlo by sa niekoľko možných vysvetlení. Ale na čo? Dôležité je, že keď to celé dávala dohromady, mala v hlave jasno a celý projekt dotiahla do vynikajúceho konca. A to i napriek tomu, že pri nakrúcaní koncertnej časti stále vypadávala elektrika a nakrúcanie krátkej chvíle sa tak pretiahlo na niekoľko hodín.
To ale nikto na obrazovke nevidí. Tam je jednoznačne vidieť, že na tvorbe tohoto hudobného filmíku sa zišli profesionáli, ktorí odviedli prácu hodnú svojho mena. Pesnička má mierny latino nádych a pri jej pozeraní v telke je v kresle naozaj príjemne.
Mám ešte jeden, asi nesplniteľný sen. Rád by som si tento videoklip pozrel na veľkom plátne v dokonale ozvučenom kine. To by musel byť echt parádny zážitok.