Na scéne sa objavil ďalší rebel a navyše v sukni. Pink má vážnu konkurenciu, ktorá sa chce búriť za všetko a proti všetkému zároveň. Len aby sa odtrhla od výchovy, ktorú získala v detstve.

Na scéne sa objavil ďalší rebel a navyše v sukni. Pink má vážnu konkurenciu, ktorá sa chce búriť za všetko a proti všetkému zároveň. Len aby sa odtrhla od výchovy, ktorú získala v detstve. Katy Perry totiž vyrastala v silno nábožensky založenej rodine a rovnakým smerom bola aj vychovávaná. V istom období sa však v nej niečo zlomilo, zo slušného dievčatka sa stala speváčka s poriadne zúrivou tendenciou kričať o všetkom. A najlepšie o tom, čo kresťanským pravidlám podpiľuje konár v najväčšej možnej miere. O homosexuálnej láske, či láske v rôznych podobách, o všetkom, čo šteklí v najväčšej možnej miere. Rodičia mladej speváčky sa z toho mohli zblázniť, ale na druhej strane, úspech ich dcéry musí byť dostatočným zadosťučinením.

Na konečnej podobe albumu participovali hneď štyria producenti, medzi ktorými dominuje najmä meno Dave Stewart. Okrem produkcie prispievali na album aj skladbami, avšak tri pesničky si speváčka napísala sama. Album sa v Kanade a USA dostal do obchodov ešte začiatkom leta a od tohto obdobia si prostredníctvom úspešných singlov razil cestu do celého sveta, kde sa z neho dodnes predalo viac ako milión kusov a v dvadsiatich krajinách sa vyšplhal rovno na prvú priečku hitparády predajnosti.

Za celoplošný úspech môže bezpochyby singel I Kissed a Girl, divoká skladba, ktorá bola vopred predurčená na obrovský úspech. Šteklivý text s homosexuálnou temetikou bol len čerešňou na torte tohto šantivého songu. Katy Perry však prichádza na albume s dvanástimi veľmi silnými skladbami, v ktorých dokazuje, že ako speváčka hravo obstojí aj v rýchlych skladbách, aj v baladách. Tvorba Katy Perry neprináša síce nič prevratné, na čo by hudba nebola zvyknutá, alebo to nedokázala vopred predvídať, pre niekoho je tak možno jedným z mnohých, tuctovým produktom, akých je viac než dosť. Možno aj. Ale Katy Perry je v prvom rade sviežim vánkom vo víre svetovej muziky a okrem dobre premysleného imidžu má jej hudba náboj, zmysel a nie je zbytočná. Navyše speváčka každou z dvanástich pesničiek dokazuje, že na nudu pri počúvaní jej platne jednoducho neostane čas. Čo pesnička, to zaujímavý song, ktorý síce neprepíše hudobnú históriu, ale ani sa v nej nestratí.

Okrem dvanástich skladieb speváčka poslucháčom ponúka aj dva bonusy v podobe rockového mixu doteraz jej najväčšieho hitu I Kissed A Girl a zároveň videoklip k tejto skladbe.

Vydavateľstvo: EMI / Music, 2008

01. One of the Boys