Súčasťou novej kampane spoločnosti Co-operative Group – prevádzkovateľa siete obchodov s potravinami, domovov smútku a zároveň poskytovateľa finančných služieb – sa má stať generačná výpoveď Boba Dylana známa ako 'Blowin' In The Wind'. Pesničkárova tvorba sa tak po piatich rokoch objaví v ďalšej reklame.

Dylan udeľuje súhlas na komerčné používanie svojich nahrávok len výnimočne. Známy protest song z roku 1963 bude súčasťou rebrandingovej kampane spomínanej britskej spoločnosti. Štartuje už vo februári. Spolu so sloganom "Dobrý pre každého" ("Good for everyone") má podčiarkovať etický a ekologický rozmer jej podnikania a jej postoj ku klimatickým zmenám, znižovaniu globálnej chudoby a projektu Fair Trade.

Pieseň 'Blowin' In The Wind' sa stala v polovici šesťdesiatych rokov generačnou hymnou na oboch brehoch Atlantiku. Licencia na jej použitie v reklame na Britských ostrovoch je udelená vôbec po prvýkrát.

Ako napísal Marketing Week, reklamná kampaň budujúca nový imidž spoločnosti, ktorá sa po Dylanovej pesničke rozhodla siahnuť, je najväčšou v jej doterajšej histórii.

Text: Peter Lehotský
Foto: BobDylan.com

Súvisiaci interpreti: Bob Dylan