Metallica hlási comeback. James, Lars, Kirk a Rob sa opäť vracajú k dobrej tvrdej hudbe. Jason prišiel, videl, nahral a odišiel. Tak by sa dal nazvať príchod a odchod Jasona Newsteda do Metallicy, ktorý sa podielal na tvorbe albumov ako .

Metallica hlási comeback. James, Lars, Kirk a Rob sa opäť vracajú k dobrej tvrdej hudbe. Jason prišiel, videl, nahral a odišiel. Tak by sa dal nazvať príchod a odchod Jasona Newsteda do Metallicy, ktorý sa podielal na tvorbe albumov ako ...And Justice for All, Metallica, Load, Reload, Garage, Inc a S &# M. Založil si vlastnú kapelu Echobrain, ale ďaleko to s platňou nedotiahol a tak sa pridal k formácii Voivod.
Metallica teda po neuveriteľných šiestich rokoch vydáva už svoj ôsmy študiový album, ak nerátame Garage, Inc a S&M. Tvrdosť s akou sa Metallica pustila do tvorby nového albumu je počuť hneď od úvodu v skladbe Frantic. Nový zvuk spôsobuje fakt, že má Metallica nového bassgitaristu, ktorý sa volá Rob Truijlo a to nie je žiady zelenáč v hudbe, nakoľko má za sebou pôsobenie v kapelách ako Suicidial Tendencies, Black Label Society so Zakk Wyldeom a hral aj v kapele u Ozzy Osbourna.
St. Anger, názov nového štúdiového albumu, ktorého producentom je svetoznámy Rob Rock a samozrejme aj Metallica sa týmto krokom pokúšajú vrátiť na trón naj-metalovej kapely na Svete. Pochopiteľne to záleží hlavne na fanúšikoch Metallicy, či sa nechajú naviesť na štýl, ktorý Metallica v albume St. Anger použila, pretože porovnať tento album s ostatnými albumami Metallicy je doslova nemožný, i keď by sa dalo povedať, že tvrdosť pripomína prvé platne ako Kill ´Em All, Ride the Lightning a Master of Puppets, ale obraz o tomto novom albume si musí urobiť každý jednotlivec sám.
CD St. Anger vychádza v troch verziách, ako samostané CD, potom ako CD+DVD a nakoniec CD+DVD ako limitované vydanie, ktorá sa od normálneho CD bude lísiť len farbou, respektívne až štyrmi druhmi farieb.

Skladby:
01. Frantic
02. St. Anger