Hoci je album Randez Vous regulárnou debutovou platňou speváčky In-Grid, v prenesenom význame by ho bolo možné vnímať ako účelové EP, či obohatený maxisingel.

Hoci je album Randez Vous regulárnou debutovou platňou speváčky In-Grid, v prenesenom význame by ho bolo možné vnímať ako účelové EP, či obohatený maxisingel. Jedná sa predovšetkým o nosič, s ktorým sa k poslucháčom môžu dostať jej najväčšie hity In-Tango a Tu Es Foutu, pričom ten druhý si možno vypočuť, okrem pôvodnej verzie vo francúzštine, i v angličtine, a naviac ešte ako „chill-our rmx“ v umiernenejšom tempe a relaxačnej zvukovej úprave, teda vo verzii určenej pre odpočívajúcich tanečníkov.
Výraznejšie melodické motívy sa vyskytujú ešte napríklad v skladbe Souvenir D´été, zvyšok albumu ale viac-menej obmieňa pôvodnú úspešnú receptúru, pomocou ktorej talianski renomovaní producenti Larry Pignagnoli a Marco Soncini otvorili In-Grid dvere do väčšiny európskych tanečných klubov.
Ich spoločná tvorba je postavená na overených postupoch a experimentovanie sa týka skôr miešania známych hudobných ingrediencií.
Nikdy nechýba pevný tanečný rytmus obohatený o tradičné harmonicko-melodické postupy. Až na uvedenú výnimku je celý album naspievaný vo francúzštine, čo naviac zvýrazňuje šansónovo znejúci akordeón a príležitostné motívy klasickej akustickej gitary. Zvyšok hudobného podkladu je najskôr syntetický.
Hoci 90% práce na albume odviedli autori (najčastejšie I. Alberini a M. Soncini), producenti a zvukoví inžinieri, prevláda esencia, ktorú nahrávkam dodáva svojím výrazom práve In-Grid.
Táto mladá umelkyňa pochádzajúca zo severného Talianska dostala meno po hollywoodskej filmovej hviezde Ingrid Bergmanovej (nar. 1915), známej hlavne z jednej z najväčších filmových love-stories Casablanca (z roku 1942), kde hrala po boku Humphreyho Bogarta. Práve filmové umenie vo všeobecnosti malo rozhodujúci vplyv na umeleckú orientáciu mladej In-Grid. Ešte predtým, než sa definitívne sústredila na spev, vyskúšala si rôzne formy umeleckej realizácie a odovzdávania emócií, ako napríklad maľovanie a herectvo.
Najzaujímavejším prvkom na jej debutovom albume je atmosféra hudby, ktorá, podobne ako vizuálna štylizácia speváčky, vychádza z tradičnej európskej atmosféry bohémskych šesťdesiatych rokov. Tie boli v jej neanglosaskej časti spojené viac so silnou filmovou vlnou, než vo svete prevládajúcim beatom. Takáto cesta v dnešnom globalizovanom kontexte rozhodne budí sympatie.
Talianska tanečná scéna je v súčasnosti schopná vyprodukovať vcelku kvalitné medzinárodné hity, ktoré však stále bodujú viac ako samostatné pesničky a nemožno si od nich odmyslieť istý priemyselný akcent, ktorý sa výrazne prejavuje najmä vo väčšom celku. In-Grid možno držať palce, popriať jej šťastnú ruku na invenčných spolupracovníkov, ale zároveň aj väčší dôraz na budovanie vlastného názoru, vlastnej osobnosti a repertoáru naplneného väčším počtom výrazných skladieb s menším podielom zbytočnej hlušiny.

Vydavateľstvo: Universal, 2003
Celkový čas: 50:17 Linky: http: www.in-grid.it, www.cmgwww.com (Ingrid Bergman)