It's Friday, Friday, gotta get down on Friday... Mysleli ste si, že horšie to už byť nemôže? Mýlili ste sa. Veľmi. Pripravte si papierové sáčky, je tu horúci antihit Chinese Food spolu s videoklipom plným usmievavých Ázijčanov, titulkov v rôznych jazykoch sveta a prítulnej pedo-pandy.

Máte tragicky zlý hudobný vkus a okrem toho milujete čínske jedlo? V tom prípade je nižšie uvedené video presne pre Vás. Ponorte sa do sveta, kde je všetko nádherné a kde máte čínske paličky vždy poruke. Aj keď tomu ťažko uveriť, autor "megahitu" Friday Patrice Wilson sa prekonal a vypustil do sveta ďalšie teen-popové zverstvo nevídaných rozmerov podporené ešte bizarnejším videoklipom.

Jeho súčasťou sú aj titulky, v ktorých sa striedajú desiatky jazykov. Kúsok receptúry je dokonca aj v "čínskej češtine": "Dát horkou omáčkou a sladké a kyselé, aby to sladké". Tak, a teraz už viete, ako na to. Napríklad takí Nemci vôbec netušia.

Patrice Wilson - autor teen-popových zverstiev Zdroj: Youtube

Speváčkou je tentoraz dievčina menom Alison Gold, o ktorej nikto nikdy nepočul a vzhľadom na takýto závratný (doslova) štart kariéry zrejme ani viac počuť nebude. Otázkou však ostáva, prečo šancu naspievať túto zvrhlosť nedostala opäť Rebecca Black - zakázali jej to rodičia alebo jednoducho nemá rada čínske jedlo?

V klipe si ale tentokrát zahral samotný Wilson, ktorý sa postaral o "rapovanú" pasáž a obsadil aj úlohu úchyla prezlečeného za pandu. Našťastie záver klipu tvorí mládeži prístupný happy end - panda odletí na dúhe. Veď ako inak by letela.


Pre úplnosť a milovníkov dezertov pridávame na koniec článku aj videoklip Friday, ktorý sa stal pred dvomi rokmi hitom na Youtube, kde nazbieral vyše 58 miliónov prehratí. Úspech mali aj mnohé paródie, tou najznámejšou je 42-miliónové geniálne video Rebecca Black - Friday (Brock's Dub) so silným morálnym posolstvom na konci.

Mimochodom, Wilson vystupuje pod menom Pato a jeho Youtube kanál sa volá "patomuzic". Zrejme to má niečo spoločné s patológiou. V každom prípade má Chinese Food potenciál stať sa aspoň takým fenoménom ako Friday a zarobiť autorovi slušný balík peňazí minimálne z reklamy na Youtube. Necelé dva dni po zverejnení má totiž video už takmer 4 a pol milióna prehratí. Snáď sa niečo ujde aj tým zneužitým deckám.


Text: Hudba.sk
Foto: Youtube