Appleton nie je hudobná pobočka výrobcu počítačov McIntosh, ani premenovaná maďarská spoločnosť Videoton. Pod touto značkou, ktorá je zároveň rodinným priezviskom, nahrávajú a vystupujú v súčasnosti rodené Kanaďanky, Natalia a Nicol Appletonové.

Obidve boli v minulosti známe ako dve štvrtiny britského združenia speváčok a skladateliek All Saints, ktoré boli koncom deväťdesiatych rokov často porovnávané so známejšími Spice Girls. Jedným z dôvodov, prečo ich sláva nebola porovnateľná s „Koreničkami“ mohol byť proklamovaný fakt, že narozdiel od Spice Girls sa All Saints starali viac o hudbu, než o to ako vyzerajú.
Na svojom konte mali niekoľko hitov, známych tiež zo soundtracku k filmu s Leonardom DiCapriom, Pláž, či z filmového muzikálu Moulen Rouge. S narastajúcou popularitou sestier, ktoré začali kvarteto popularizovať aj ako milenky celebrít britskej rockovej (Liam Gallagher z Oasis) a tanečnej scény (Liam Howlet z Prodigy), narastalo aj napätie v kvartete All Saints. Na týchto základoch Nicole a Natalie začali stavať prvé poschodia pre svoj premiérový album.
Začiatkom tohto roku tak vzniklo CD Everything´s Eventual, ktoré by v zásade bolo možné zaradiť do kategórie pesničkový pop, ale zároveň tak trochu pripomína aj rozprávku, v ktorej prišla hlavná hrdinka ani pešo ani koňmo - na malom oslovi ťahajúc nohy po zemi - ani oblečená, ani nahá – zaodetá do rybárskej siete.
Prvé padnú do uší univerzálne použité hlasy, ktoré dobre poslúžia v ktoromkoľvek odvetví priemyselnej hudby, ale z ich zvuku nesála výraz. Sú technicky aj esteticky dokonalé, ale nedá sa v nich čítať medzi riadkami. Ďalej podvedome vnímame tradičné kompozičné postupy spojené s moderným počítačovým aranžmán. Nedá sa poprieť príbuznosť albumu s Madoniným Ray Of Light.
Na prvý krát je potrebné prekonať trochu sebazaprenia, aby poslucháč, očakávajúci aspoň náznak snahy o kontakt, nerezignoval a nevypol prehrávač. Môže sa však ľahko stať, že v navodenom stave hybernácie prepočuje skladby, ktoré v sebe predsa len majú zakódované čosi sálavé. Vyslať žiarivé lúče sa im darí najmä vďaka daru muzikality, s akou boli vytvorené, a nedarí sa im to vskutku najhoršie.
Aj v rámci kolovrátkovej Waiting For Your Love do seba jednotlivé časti pomerne dravej pesničky zapadajú s presvedčivou logikou jednoduchých nápadov, na ktorých je najťažšie „iba“ objaviť ich.
Na zdanlivo schematických základoch vznikajú z vystavaných vokálov hotové katedrály, tak ako to sestry predviedli v strhujúcej skladbe M.W.A. (na CD 5. v poradí). Nie všetky skladby sú podobne zaujímavé, podpriemerná však nie je žiadna.
Kadiaľ vedie cesta (práve) k tomuto albumu je potrebné preveriť individuálne. Kde začať? Sestričky môžete kedykoľvek, aj neskoro v noci, navštíviť na ich adrese www.natalieandnicolappleton.com

Vydavateľstvo: Polydor / Universal 2003
Celkový čas: 51:42