Dcéra večne živého Elvisa, chvíľková a prvá manželka Michaela Jacksona a teraz už aj speváčka. Na jej prvom albume sa mal už pred niekoľkými rokmi podieľať práve Michael, ale nakoniec k ničomu nedošlo (ani na hudobnom poli).

Dcéra večne živého Elvisa, chvíľková a prvá manželka Michaela Jacksona a teraz už aj speváčka. Na jej prvom albume sa mal už pred niekoľkými rokmi podieľať práve Michael, ale nakoniec k ničomu nedošlo (ani na hudobnom poli). Lisa Maria vydáva svoj debut v týchto dňoch. Podľa prvých ohlasov ide o veľmi živelnú rockovú hudbu. Mnohí z celkového znenia ostali prekvapení.
Prvým dostupným singlom i v našom teritóriu je skladba Lights Out. I táto skladba je jasným dôkazom toho, že ide o veľmi zaujímavý produkt.
Videoklip? Prekvapujúco príjemný. Všetko odštartuje digitálna klapka, rozsvieti sa biela stena a striedajú sa obrazy. Dej je o tom, ako sa točia scény na rôznych miestach, v rôznych polohách a interpret pritom nemusí urobiť ani krok. Lisa Marie sa celý čas „natriasa“ pri bielej stene a za ňou sa striedajú rôzne obrazy. V úvode videoklipu Lisa stíha foto termín, počas ktorého ju fotografujú dvaja mladí fotografovia. Scéna sa vzápätí mení, je viac osvetlená, Lisa má v ruke mikrofón a rozbieha energický koncert. V okamihu sekundy sa Lisa ocitne pre zrkadlami, aby sa o ďalších pár sekúnd za ňou objavil vrak auta. K tomu dobehnú dvaja chlapíci, ktorí ho zapália. Strih. Chlapíci sú navlečení v hasičských kombinézach a z hasiacich prístrojov strieka pena. Auto je uhasené. A Lisa naďalej spieva a neohrozujú ju ani plamene, ani vyprahnutá zem, na ktorej sa vzápätí ocitá.
Vynikajúce dynamické stvárnenie, príjemnej rockovej skladby. Až prekvapujúco dobré. V tomto prípade sa môže zdať až nevhodné, aby Lisa vystupovala pod svojim pravým menom. Pretože pre celý svet ostane navždy „iba“ dcérou Elvisa Presleya a každý ju s ním bude porovnávať. A to je v jej prípade veľká škoda. Pretože je svojská, originálna a fakt dobrá.