Kolumbijská hviezdička v súčasnosti prežíva vrchol slávy. Ešte pred rokom známa len na vyhranenom teritóriu sveta. Dnes ju poznajú už takmer všetci.

Kolumbijská hviezdička v súčasnosti prežíva vrchol slávy. Ešte pred rokom známa len na vyhranenom teritóriu sveta. Dnes ju poznajú už takmer všetci. V našich končinách vtrhla do hitparád skladbou, pri ktorej vo videoklipe predstierala znovuzrodenie z vody a okolo nej dupalo stádo koní. Boli takí, čo sa z toho mohli zblázniť. Neostalo však iba pri jedinom hite. Nasledoval nový a za ním ešte jeden. Jeden divokejší ako druhý. Vrchné miesta rôznych rebríčkov boli obsadené na niekoľko týždňov dopredu. Shakira sa stala osobnosťou a hudobných konzumentov rozdelili na dva tábory. Na tých, čo ju bezhranične milujú a na tých, ktorí ju považujú iba za jednu z nových bábik šoubiznisu.
Celkom nedávno sa predstavila na koncerte vo Viedni, kde i mnohým Slovákom dokázala, že niečo v nej naozaj je. Predviedla celkom zaujímavú šou a dokázala, že vie spievať. A najlepšie, ak je bosá.
Aktuálnym singlom tejto speváčky je skladba The One. Romantická balada, v ktorej jej hlboký hlas dosť dobre vyznieva. Samozrejme, stále bude pôsobiť ako trochu vydarenejší klon Mariah Carey, ale miestami sa dá počúvať.
Videoklip je pripravený veľmi zaujímavo. Hoci celý čas vyzerá, akoby išlo o aktuálny dej, nie je tomu tak. Asi v desiatej sekunde skladby sa obraz na moment vráti, čo by malo znamenať, že vlastne ide o speváčkine spomienky. Tomuto faktu nasvedčuje ešte jedna skutočnosť, ale o tej neskôr. Shakira prechádza ulicami veľkomesta, davom ľudí. Na obrazovke možno vzhliadnuť dojčiacu ženu, zamilovaný pár vo vysokom veku, ale i brutálne zbitého černocha. Pointa je jasná. Láska, mier, sloboda. Bez hraníc, bez obmedzení, pre každého. O tom je najnovší videoklip tejto speváčky.
Napriek všetkým názorom na túto blondínu, nemožno jej najnovšiemu videoklipu uprieť kvalitu. Hodnotenie samotnej pesničky je v tejto chvíli nepodstatné, hoci ide o jeden z vydarenejších kúskov. Projekcia videoklipu by sa nádherne vynímala na plátnach kín.
Je pripravený v širokouhlom formáte a na veľkom plátne by vyzneli i tie najmenšie detaily. Vo videoklipe je možné vzhliadnuť i niekoľko zaujímavostí. Prvou je už vyššie naznačené prekvapenie v malom dievčatku, ktoré sa skrýva pod dáždnikom v hustom daždi. Má rovnaké vlasy ako Shakira, sú takmer rovnako oblečené. Táto malá slečna má pôsobiť ako Shakira v mladšom vydaní. V tom to upozornenie na to, že ide vlastne o spomienkový videoklip.
Druhá vec, ktorá miestami až vyvoláva úsmev na tvári, je pršanie. Na samotnom daždi by nebolo nič zvláštne. Davy sa presúvajú preplnenou ulicou pod dáždnikmi. Shakira dáždnik k dispozícii nemá. No i napriek tomu, že voľne prechádza ulicami, veľmi dlhú dobu je celkom suchá. Zvláštne. Ide však o celkom vydarený videoklip.
Hlavou mi ale behá Family Portrait od Pink a začínam mať strach, aby sa to s mladšími dvojníčkami speváčok vo videoklipoch zbytočne nepremnožilo. Potom by to už mohla byť nuda.