Do roka a do dňa od vydania svojho predošlého albumu, priviedla Celine Dion na svet svoje nové hudobné dieťa. Posledná dva roky rodí ako zdravá jabloň.

Do roka a do dňa od vydania svojho predošlého albumu, priviedla Celine Dion na svet svoje nové hudobné dieťa. Posledná dva roky rodí ako zdravá jabloň. Pastelové farby vymenila za jednoduchú čierno – bielu a poslucháčovi ponúka 14 aktuálnych skladieb.
Zlé jazyky hovoria, že s novými albumami sa ponáhľa preto, aby na svojej šou v Las Vegas mohla spievať i nové veci a nie iba staré odrhovačky, ktoré už nikoho nezaujímajú. Zaujme však Celine svojim novým albumom široké masy?
Svojich priaznivcov si album určite nájde. Tí najvernejší budú nadšení. Tí ostatní prinajmenšom prekvapení. Celine totiž neprišla s ničím prevratne novým. Jediná potešiteľná vec je tá, že sa postupne zbavuje „lepkavých dojákov“ a ponúka i rýchlejšie skladby. Hoci ide i o nové verzie starých hitov (prvý singel I Drove All Night). Práve táto skladba celý album otvára. A je veľmi sľubným predjedlom. Poslucháč nedočkavo očakáva, čo bude nasledovať.
A Celine nesklamala ani v druhej skladbe. Práve naopak. Love Is All We Need pôsobí, akoby ju pre Celine pripravil úplne iný tým ľudí, než tí, ktorí ju stále obklopujú. Táto pesnička pôsobí veľmi moderne a sviežo. Nie je to lacný pop. A hoci sa zdá, že by to mohla spievať Britney Spears (nie hlasovo, ale hudobne), je to naozaj veľmi dobré. Lenže to je pravdepodobne všetko.
Hneď s treťou skladbou sa všetko vracia do starých koľají. Vrátila sa stará Dionová. Určite má svojou tvorbou čo povedať. Je asi len málo takých, ktorí si myslia, že by Celine mohla prísť s niečím novým. Lenže ak sa v prehrávači vystrieda jej predošlý album s týmto, vnemy sú také, akoby išiel stále dookola ten istý album, ibaže je o niečo dlhší. Absolútne nepochopiteľné je zaradenie skladby Sorry For Love. Správne!
Táto skladba sa nachádzala i na predošlom albume speváčky. Ibaže tam bola v dynamickej tanečnej verzii. V aktuálnej verzii z nej ostal pomalý, hoci precítene zaspievaný med, ktorý ale nemá žiadny význam. Svojho času sa dosť rozprávalo o tom, že Celine možno zaradí na svoj nový album i jednu z pesničiek hitmakera Michala Davida. Od začiatku to znelo podozrivo a zvláštne, ale zázraky sa občas dejú. Našťastie išlo o planý poplach. Teda pokiaľ išlo o Davida.
V druhej polovici albumu sa totiž dajú nájsť skladby, ktoré akoby vznikli v 80-tych rokoch minulého storočia, niekde tu – za kopcom. Zvláštna zhoda okolností.
Nie, nie je to zlý album. Určite ešte ponúkne niekoľko úspešných singlov. Zvlášť tanečné skladby sú zaujímavé. Ale nie je ani ničím výnimočný. Priemer odetý do drahej značky. Celine Dion by mala alebo zmeniť ľudí, ktorí sa o ňu starajú po umeleckej stránke, alebo s ďalším albumom prísť až o niekoľko rokov.

Vydavateľstvo: Sony Music, 2003
Celkový čas: 54:22

01. I Drove All Night