Spadol ako ľadovec z jasného neba. Hoci bol (a možno i stále je) súčasťou košickej formácie D - Night, v lete vydal vynikajúci sólový album.

Spadol ako ľadovec z jasného neba. Hoci bol (a možno i stále je) súčasťou košickej formácie D - Night, v lete vydal vynikajúci sólový album. Platňa, za ktorú by sa nemusel hanbiť ani samotný Eminem. Treba len dúfať, že odvaha, s ktorou Helico vrhol na trh svoj projekt ostane i odmenená. Čas rôznych ankiet a odovzdávania hudobných ocenení sa nezadržateľne blíži. Ide o profesionálne pripravený projekt. A Helico dôkladne dbal i ná výber interpretov, ktorí s ním naspievajú nejakú pesničku. Jednou z vyvolených bola i Dara Rolins a na svet sa dostal hit Zostať smieš. Vynikajúci výber, výborné spojenie, kvalitný a jasný hit. Zaujímavé je na ňom to, že Helico rapuje po anglicky a Dara do toho spieva v slovenčine, pričom si trochu zasrandovala a zaparafrázovala na svoj niekdajší hit, Čo o mne vieš.
Zaujímavé je i "outro" s odkazom na telefonický záznamník, kde Dara svojmu objavu oznamuje, že spoločný rozhovor sa jej páčil a mali by sa spoznať bližšie. Začínajú pusou.
Aký videoklip nakrútiť k takejto skladbe? Ťažká otázka. Nemal by kopírovať svetové trendy, ale zároveň by nemal byť "dedinsky" (rozumej jednoduchý) domáci. Zároveň by však mal mať nejakú úroveň, pretože je celkom možné, že sa časom dostane i "von" a tam musí reprezentovať. Tvorba Helica má totiž na prezentáciu mimo Slovenska tie najlepšie predpoklady. Nepodarilo sa mi zistiť kto robil scenár k videoklipu, netuším, kto ho režíroval, ale pred všetkými tými ľuďmi treba iba skromne zložiť klobúk. Na domácej scéne sa tak dobrý videoklip už dlho neobjavil.
Helico rapuje ako o život, na sebe má typický jednoduchý a voľný odev, nesmie chýbať čapica. Na obrazovke je vtedy, keď má slovo. Ako náhle prichádza part Dary Rolins, v zábere je ona so svojimi tanečníkmi. Zatiaľ čo Helico je v oblečení zababušený, Dara s tanečníkmi sa potia. Dare to obzvlášť sedí. Odetá do kožuchu (to bolo i vo videoklipe Na teba sa dívam, takže kožuchy vo videoklipoch s Darou Rolins - STOP! - aby toho nebolo príliš), pod ktorým má iba akési zbytočné a malé zvršky odevu. Nádherne zvýrazňujú jej dokanelé telo. Stekajúci pot celý obraz iba umocňuje. Fantázia.
Potešiteľné však je i to, že tvorcovia zaradili i tzv. "outro", teda telefonický hovor Dariny na Helicov záznamník. Ani jednoho v tej časti nevidieť. Scéna sa odohráva v byte, kde zazvoní telefón a Dara nahovorí na odkazovač správu. Nikto však nereáguje. Iba mačka sa znudene prechádza okolo telefónu a nestačí sa čudovať.
Keby všetky domáce videoklipy boli tak kvalitné, oplatilo by sa sedieť pri každej hudobnej relácii a kľudne by mohli vychádzať i na DVD nosičoch, aby sa mohol divák k nim neustále vracať. Je totiž zbytočné točiť videoklipy ak sa nemajú kde hrať. Tento je však tak pekelne dobrý, že by si zaslúžil samostatný kanál.