Nosič DVD spôsobil pred časom technickú revolúciu. Zmestí sa na neho niekoľko hodín záznamu vo vynikajúcej kvalite. A potešiteľné je, že na DVD vychádzajú i hudobné tituly.

Nosič DVD spôsobil pred časom technickú revolúciu. Zmestí sa na neho niekoľko hodín záznamu vo vynikajúcej kvalite. A potešiteľné je, že na DVD vychádzajú i hudobné tituly. Niektorí umelci čakajú na svoje prvé DVD niekoľko rokov. A zrazu sa objaví niekto, kto ledva vydá dva albumy a už má aj vlastné DVD. To je príbeh kanadského speváka menom Garou, ktorý u nás ešte nemá žiadne zázemie, ale jeho produkcia má (hoci komerčnú) hodnotu. A ak má niekto chuť behať po internete, ľahko sa k jeho titulom dostane. Tak poctivo ako pristupoval k príprave svojich dvoch albumov, pristupoval i k svojmu prvému DVD. Nejde iba o záznam úspešného koncertu v Paríži. Hoci to je základ. Osemnásť skladieb spievaných na živo, niekoľko lukratívnych hostí a takmer 90. minút vynikajúcej muziky.
Garuove pesničke sú temné a odspievané nezameniteľných chrapľavým hlasom. Do ich temnoty sa vie vcítiť, čo im dodáva ešte väčšie emócie. A to všetko navrch umocňuje francúština. Nosič spracovaný na výbornú. Ale to ani zďaleka nie je všetko.
DVD nosič má totiž takmer tri hodiny a divák sa má skutočne na čo pozerať. Jeho súčasťou je päť profesionálne pripravených videoklipov k singlom, ktoré spevák vydal. Nechýbajú ani vystrihnuté piesne z koncertu, rozdelené do kategórií duety a šansóny. V tých duetových najviac zaujme spolupráca so speváčkou Celine Dion, ktorá ho vlastne objavila. Hoci sa na koncert obliekla akoby práve zišla z koňa, jej výkon je ohromujúci.
Kategóriu duetov sprevádzajú tri pesničky. Ale i ďalšie bonusové materiály sú veľmi zaujímavé a tvoria komplet Garuovej tvorby. Divák sa o ňom môže dozvedieť úplne všetko. Nechýba spevákova biografia. Pripravená je i kompletná diskografia vrátane všetkých singlov. Bohato zastúpenú fotogalériu tiež nemožno ominúť.
Až exkluzivitou zaváňajú dva takmer 20-minútové dokumenty. Jeden je o príprave veľkolepého francúzského turné. Ten druhý divákovi predstaví prípravu debutového albumu speváka. Je len škoda, že DVD neobsahuje žiadne titulky a tak si v tomto prípade na svoje prídu najmä tí, ktorý ovládajú francúzsky (jazyk). Vynikajúce interaktívne menu je sprevádzané pesničkami z jeho tvorby. Čas využitý na maximum. Presne to je prvé DVD speváka menom Garou. Je až nepochopiteľné, že pri súčasnej invázii francúzskej hudby v našom éteri ešte jeho pesničky u nás nezazneli. A to je škoda. Keby všetky hudobné DVD mali takýto exkluzívny obsah, majiteľa by určite nemrzela ani vysoká cena.

Vydavateľstvo: Sony Music, 2003
Celkový čas: 2 hodiny 45 minút