Austrálska speváčka malá vzrastom, no s veľkými úspechmi opäť vyráža do boja. Už 17. novembra sa na trhu objaví jej nový album, ktorý v týchto dňoch prezentuje singel Slow.

Austrálska speváčka malá vzrastom, no s veľkými úspechmi opäť vyráža do boja. Už 17. novembra sa na trhu objaví jej nový album, ktorý v týchto dňoch prezentuje singel Slow. A ako to býva dobrý zvykom, nechýba k nemu videoklip, ktorý veselo rotuje na hudobných televíznych staniciach.
I k pesničke samotnej treba dodať pár slov. Už to nie je iba obyčajný pop, ktorý Kylie s úspechom v posledných rokoch prezentovala. Jej tvorivý tím pre ňu pripravil príjemnú elektronickú skladbu. Príjemnú určite, no pri jej počúvaní sa nedá zbaviť pocitu, že Kylie opäť kráča v šľapajách speváčky Madonny. Ibaže, bohužiaľ, je za ňou o dobré štyri roky pozadu. Tá totiž s takouto muzikou prišla už v roku 1999 na albume Ray Of Light. Kylie novým singlom, hoci opakujem, že veľmi príjemný, iba potvrdzuje, že je xeroxový stroj, ktorý však treba pochváliť aspoň za to, že má dobrý vkus a vzor.
Videoklip k skladbe je na dnešné pomery skutočne vynikajúci a jednoduchý. Odohráva sa na preplnenej pláži. Speváčka leží na uteráku a "zvíja"sa v rytme hudby. Pokúša sa o neidentifikovateľné tanečné kreácie. V roztomilom tmavomodrom "háve", či skôr kuse handry, ktorý naozaj zakrýva len to najpodstatnejšie pôsobí miestami až roztomilo detsky. Okolo nej sú tanečníci. Teda dokonale stavaní a spotení muži, ktorí sa rovnako "vznášajú" v rytmoch najnovšieho hitu speváčky.
Zaujímavé na celom produkte je to, že polonahé telá zaberá jedna kamera a poskytuje divákovi buď pohľad priamo na speváčku, alebo záber z výšky. A ten je veľmi lukratívny. Z diaľky to totiž vytvára dojem, ktorý sme kedysi dávno ako deti obdivovali v ďaledkohľade, v ktorom sa premieňali dobré kryštáliky a vytvárali rôzne obrazy. Niet čo dodať. Hoci Kylie kopíruje ako najmodernejší xero stroj, nemožno jej odoprieť profesionalitu. Ak celý album bude v takej rovine ako prvý singel, určite sa je na čo tešiť. Sychravá jeseň bude i vďaka nej o niečo príjemnejšia.