Atak francúzského jazyka v hudbe pokračuje. Po Alizée a In-Grid prišla Kate Ryan. Zaujímavé na tom všetko je to, že jedine Alizée ma aký taký francúzsky pôvod (pochádza z Korziky).

Atak francúzského jazyka v hudbe pokračuje. Po Alizée a In-Grid prišla Kate Ryan. Zaujímavé na tom všetko je to, že jedine Alizée ma aký taký francúzsky pôvod (pochádza z Korziky). In-Grig je Talianka a Kate Ryan Belgičanka. Všetky však hudobný svet dobyli francúzštinou. Ramantická krajina, sladký jazyk a pekné dievčatá. To je dnes už takmer zaručený úspech. Čo má pred sebou Kate Ryan? Ťažká otázka! Za sebou má bezpochyby dva veľké a jeden predierajúci sa hit. Skladbou Déenchantée prevalcovala celú hudobnú Európu. Po vypočutí albumu je však takmer jasné, že s ďalšími hitmi bude pravdepodobne problém. Okrem troch skladieb, ktoré už zažili svoju slávu (aktuálny singel Scream For More) na albume nie sú žiadne chytľavé hity. Ale tak to už pri takýchto speváčkach býva. Prepracujú sa na vrchol jedným - dvoma singlami. Manažéri zacítia zisk a tak veľmi rýchlo zbúchajú celý album. Na ten horko - ťažko vytlačia ešte jeden nádejný singel a zvyšok je vata.
Druhoradá tanečná hudba, ktorá môže zaujať máločím. Takého duc - duc - duc tu už bolo. Sympatická blondýnka tak po vypočutí jej albumu stráca akúkoľvek súdnosť. Všetko sa opakuje dookola, hudba je nevýrazná, pri piatej skladbe začína nudiť. Niektoré pesničky sa na albume opakujú, ibaže sú nahraté po francúzsky i po anglicky. Zvláštne chladný album. A pritom sa Kyte Ryan nedajú odoprieť spevácke kvality. Je ženou na svojom mieste, má zaujímavý hlas a vie spievať. Ibaže hudba ktorú robí sa k nej nehodí. Bohužiaľ. Ďalšia speváčka, po ktorej sa o rok už pravdepodobne nikto neobzrie. Ak teda neotočí smerovanie svojej lode a nepríde s niečím novým. Prípadne sa môže i naďalej plaviť vo vodách tanečnej hudby, len to urobiť trochu inak. Pretože i komercia môže byť pútavá a zaujímavá. Kyte Ryan to až na pár výnimiek na prvý raz nevyšlo.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2003
Celkový čas: 62:23

01. Scream For More