Drakula, Krysař, Gróf Monte Christo a mnoho ďalších. Muzikály, v ktorých v susedných Čechách zažiarila speváčka Hana Křížková. Väčšinou v druhotných úlohách, ktoré však vždy predviedla s takým zanietením, že hravo zastrela i mnohé veľké hviezdy.

Drakula, Krysař, Gróf Monte Christo a mnoho ďalších. Muzikály, v ktorých v susedných Čechách zažiarila speváčka Hana Křížková. Väčšinou v druhotných úlohách, ktoré však vždy predviedla s takým zanietením, že hravo zastrela i mnohé veľké hviezdy. Vynikajúca česká speváčka, veľmi nedocenená, vydala svoj sólový album. Našťastie, nemá nič spoločné s muzikálovou tvorbou. Pesničky z pestrých divadelných predstavení sa na ňom nechádzajú. Prednosť dala prevzatým, veľmi náročným, prevažne zahraničných skladbám prespievaných do češtiny. Takýto počin je veľmi náročný. Ak v ňom chce totiž interpret obstáť, musi klásť dôraz na texty.
Melódie sú prevažne známe (hoci v tomto prípade, ide skôr o šansónové perly, ktoré sú radovému poslucháčovi odchovanému na rádiovej komercii viac - menej neznáme) a tak ich treba dolepšiť kvalitným textom. Na Křížkovej album prispelo hneď niekoľko zvučných textárskych mien. Jan Fischer, Jiří Žák, Pavel Cmíral, ale najmä Rudolf Kubík. Všetci dokázali, že ich mená sú zárukou kvality. Na albume sú tri kompletné hudobné prerábky, teda skladby, ktoré Křížková spieva v starom vydaní, len odeté do nového kabátu. Španielská tklivá balada Ipanema, skladba Georgia, On my Mind a skladba, ktorou už pred niekoľkými rokmi zaujala Marta Kubišová - Lampa. Pesnička s famóznym textom Pavla Vrbu dostala v novom prevedení Hanky Křížkovej úplne nový rozmer a pri počúvaní jej precíteného prejavu behá mráz po chrbte. Ale všetky texty na albume sú výborné. Dlhé, no majú dej. Príbehy, ktoré v nich poslucháč objaví sú veľmi silné a emotívne. A pritom ani zďaleka nejde iba o milostné dojáky. Hoci väčšina pesničiek je v pomalom tempe. Medzi tie rýchlejšie patria iba Harlekýn a Adam cáluje band, ktoré sú zaradené v prvej tretine albumu a nádherne ho oživujú. Autori albumu siahli po hudbu do Francúzska, ale i do Poľska. A práve dve pesničky s hudbou od poľských autorou (Nádraží a titulná Zpověď) sú najsilnejšími skladbami na albume.
Křížková je speváčka, ktorá týmto svojim albumom hravo dokázala, že nie je len výbornou muzikálovou speváčkou, ale veľmi dobre vie plávať i v iných hudobných vodách. Jej hlas je netuctový a prejav čistý ako ľalia. Presne vie, kde musí hlasom pritlačiť a naopak, kde ho zjemniť. Až sa na jazyk tlačí myšlienka, že Hana Hegerová má konečne obstojnú konkurentku.
Je len na škodu veci, že album vydalo maličké české vydavateľstvo. Problém s jeho distribúciou je i v samotných Čechách, o tom, že za hranicami kraja sa dá zohnať snáď iba prostredníctvom internetu, netreba ani hovoriť. Veľká škoda. Ide totiž o impozantné hudobné dielo, ktoré nádherne spríjemní dlhé zimné večery. Ale i napriek tomuto faktu treba vyzdvihnúť prácu vydavateľstva a to najmä na vynikajúcom booklete. Ladený je do čierno - bielo - červenej farby. Nechýbajú texty, čo je i u veľkých hudobných koncernov ešte mnohokrát vzácnosťou. Vynikajúca práca, len by si zaslúžila väčšiu propagáciu.

Vydavateľstvo: GZ Digital Media, a.s.
Celkový čas: 55:04

01. Všichni svatí