Tam, kde bola Madonna pred štyrmi rokmi, na to isté miesto sa s vydýchanými pľúcami práve doštverala i Kylie Minogue. Opäť len potvrdzuje, že nekončne ide v šľapajách popovej kráľovnej a snaží sa dostať na jej miesto.

Tam, kde bola Madonna pred štyrmi rokmi, na to isté miesto sa s vydýchanými pľúcami práve doštverala i Kylie Minogue. Opäť len potvrdzuje, že nekončne ide v šľapajách popovej kráľovnej a snaží sa dostať na jej miesto. Podarilo sa jej to celkom nedávno, keď sa prevalilo, že Kylie mala na prvom mieste hitparád viac singlov, než Madonna. Ale treba prestať porovnávať. Kylie je totiž veľmi dobrá. Nech si hovorí kto chce - čo chce. Lacný tanečný pop vymenila za elektronickú hudbu a ľudia, ktorí jej robili nový album sa fakt namakali. A je to i počuť.
Už prvým singlom Slow speváčka mnohým vyrazila dych. A kto videl videoklip, musel sa zblázniť nadšením. A našťastie nejde o žiadnu čerešničku na torte. Album má výborný sound. Klavír je potlačený do úzadia, prevládajú gitary. Veľmi jemné a príjemné. Okrem spomínaného Slow je tu ďalších 11 nádejných hitov. Medzi tie najlepšie bezpochyby patria skladby Red Blooded Woman a I Feel For You. Vďaka tomuto albumu bude mať Kylie na štíte hitparád niekoľko ďalších "detí". K tvorbe Kylie mnohí pristupujú s nedôverou i očakávaním zároveň. Táto malá austrálska diablica opäť raz dokázala, že nepatrí do starého železa, ale naopak vie i príjemne prekvapiť. Dovolím si dokonca tvrdiť, že Body Language je najlepší album Kylie Minogue vôbec.
Príjemným prekvapením je i nový imidž speváčky. Dlhé blond vlasy ju nádherne zvýrazňujú na veľmi kvalitných fotografiách v booklete. Vo vnútri sú lukratívne fotografie, pričom najzaujímavejšie sú tie čiernobiele. Nechýbajú texty a všetky potrebné informácie. Lákavý je už i pohľad na samotný disk. Biely s čiernym pruhom na kraji a maličkým nápisom mena speváčky a názvu albumu. O skvelej spolupráci s Kylie sa vyjadrovali všetci, ktorí sa zúčastnili nahrávania albumu. Dnes je už jasné, že sa nemýlili a poslucháčovi predostreli unikátne dielo. Vivat Kylie!

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2003
Celkový čas: 47:49

01. Slow