Neuveriteľných šesť rokov trvalo, kým skupina Vidiek prišla s novým albumom. "Živou" výberovkou najväčších hitov vydanou pred dvoma rokmi uzavreli spoluprácu s jedným vydavateľstvom a upísali sa novému.

Neuveriteľných šesť rokov trvalo, kým skupina Vidiek prišla s novým albumom. "Živou" výberovkou najväčších hitov vydanou pred dvoma rokmi uzavreli spoluprácu s jedným vydavateľstvom a upísali sa novému. Za celý ten čas prišli s jediným novým singlom, ktorý už dávnejšie predznamenával nový album. Na dlhý čas však ostalo iba pri Námorníckej. Čas na nový album dozrel až teraz. A správne. Dozrieval dovtedy, kým z neho nevyrástlo veľmi chutné ovocie.
Je viac než jasné, že skupina si s týmto produktom zarobila minimálne na niekoľko nominácii na rôzne hudobné ceny. Dá sa však predpokladať, že mnohé z nominácií sa pre Vidiek premenia na vytúženú odmenu. Nesklamali ani v jedinej sekunde. Janko Kuric neostal nič dlžný svojmu imidžu pohodára a predstavuje sa v tej najlepšej možnej forme. Vynikujúci spevák. Keby sa raz rozhodol zmeniť svoj imidž a vystupovanie, jednoducho by nepochodil. A veľmi dobre si to uvedomuje. I na tomto albume skupiny Vidiek ostáva starým dobrým Kuricom.
Podľa dostupných informácií pesničky na album vznikali jednotlivo. Každý z členov skupiny skladal a písal "na vlastné triko". Až v štúdiu to dali spoločne dohromady. Preto neprekvapuje fakt, že každá pesnička má rovnakého autora hudby i textu. Celkový zvuk albumu iba dokazuje, že skupina funguje perfektne a myslí na rovnakej "frekvencii". Album pôsobí ako famózny celok, ktorý nemá čas nudiť. Pomalšie skladby sa striedajú s rytmickými. Tie jemnejšie majú silné výpovede podané ľahučkou formou. Tie ostatné sú veselé po hudobnej i textárskej stránke.
Jasným hitom je skladba ošľahaná plameňmi latino - americkej produkcie nazvaná Či oči či sombreros. Dá sa predpokladať, že bude dlho rezonovať v éteri. Ale hitov je na tomto albume niekoľko. Ba dovolím si tvrdiť, že Vidiek prišiel s albumom, z ktorého sa každá skladba môže stať hitom. Nahrávalo sa v kvalitnom štúdiu a je to počuť. Hudba je čistá a na albume krásne vyznie každý hudobný nástroj.
Že sa kapela nerada fotí dokazuje i v priloženom booklete. Dominujú mu dve fotografie. Nechýbajú však texty, čo je dôležitejšie ako fotky. Ostalo tak viac miesta na autogramy:). Jedinou nevýhodou je, že album je príliš krátky. Necelých 40 minút. Škoda. Na druhej strane, ak si ho niekto pustí hneď ráno, pri príprave raňajok, má zaručený pozitívny deň.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2003
Celkový čas: 39:23

01. Anjel