Je nenápadná, krásy moc nepobrala, ale keď rozdávali talent, určite sa otočila niekoľkokrát. Fenomenálna umelkyňa s fantastickým hlasom.

Je nenápadná, krásy moc nepobrala, ale keď rozdávali talent, určite sa otočila niekoľkokrát. Fenomenálna umelkyňa s fantastickým hlasom. Rozvážna žena, ktorá vie čo chce a vie čo robí. Jej sólová kariéra nie je ani zďaleka tak úspešná ako projekt Eurythmics, ktorého bola (či stále je - nikto ho oficiálne nerozpustil) neoddeliteľnou súčasťou. Ale to ju vôbec netrápi. Ďalej si robí svoju muziku, tvorí to, za čím si stojí a v niekoľkoročných periodicitách vydáva skutočné hudobné klenoty.

To je Annie Lennox. Bare je jej tretím sólovým albumom. Bezpochyby najlepším, aký kedy vydala. Je silný, náročný a temný zároveň. Vynikajúca muzika. Veľmi náročný a pritom stráviteľný pop, občas hraničiaci s džezom a swingom a podkreslený neopísateľným zamatovým hlasom. Zaspievané tak precítene, že poslucháčovi behá mráz po chrbte. Taký je nový album Annie Lennox.

Asi v časoch dávno zabudnutých sú chytľavé pesničky, ktoré predostierala poslucháčovi na predošlých albumoch. A hoci sa snažila, aj tak najväčší úspech zaznamenali vždy dokonalé balady v jej podaní. Tie na najnovšom albume prevažujú. I po niekoľkonásobnom vypočutí sa na albume Bare veľmi ťažko hľadá komerčný hit, ktorý by prevalvoval všetky rádiá. Jednoducho tu chýba. Neprekáža to. Pretože ak by zostavovateľom playlistov v našich rádiách niekto stúpil poriadne na krk, mohol by sa celý album speváčky hrať dookola a donekonečna.

Profesionálne dielo, hodné vynikajúcej umelkyne. Náročné ako Marxove práce, no omnoho viac prijateľnejšie. Annie Lennox dokázala svojimi pesničkami o ťažkom živote, láske, sklamaní i vyznaniami a modlitbami k Bohu, že je absolútna hviezda, hoci denne nežiari v žiari reflektorov. Pekne v tichosti prijala i informáciu o tom, že za svoj album je nominovaná na cenu Grammy. Držím palce, pretože si ju jednoznačne zaslúži.

Vďaka jej pesničkám sa dá ponoriť do temných hĺbok a prečkať tam nástrahy, ktoré život občas nachystá. Tento album je dokonalým liekom na dušu. Neopísateľná fantázia.

Nahota, ktorou Annie obdarila booklet svojho najnovšieho albumu je iba jasným dôkazom o čistote jej vnútra, ktoré dokonale predostiera poslucháčovi na exklúzivnej "plackej" zvanej Bare.

Tým, ktorým by bol tento album málo je určené pokračovanie filmu Pána prsteňov. V jeho tretej časti dostala Annie priestor ako speváčka a jej pesnička je titulnou skladbou filmu.