Život je jedno veľké divadlo. Svojim spôsobom to predvádza i kapela Black Eyed Peas vo svojom najnovšom videoklipe Shut Up!, ktorý nebezpečne valcuje i naše domáce televízie.

Život je jedno veľké divadlo. Svojim spôsobom to predvádza i kapela Black Eyed Peas vo svojom najnovšom videoklipe Shut Up!, ktorý nebezpečne valcuje i naše domáce televízie. Formácia zažiarila už svojim predošlým singlom, v ktorom im vokálmi vypomohol samotný Justin Timberlake. Pre skupinu sa začalo rozjasnievať na lepšie časy.
Je to jedna z tých skupín, o ktorých budúcnosti nikto nemá jasno. Dôležité však je, že na svojom konte majú kompletný album, z ktorého je nadšená i odborná svetová kritika a zdá sa, že to nebude iba kapela jedného hitu. Ale to ukáže čas.
Chytľavá melódia pesničky prepracovanej do poslednej noty by nezaujala málokoho. A už aj ten najväčší neandrtálec vie, čo v preklade znamená Shut Up!, takže ku chytľavej melódii pribudlo i chytľavé slovné spojenie a hit je na svete. Jeho všestranosť umocňuje i veľmi príjemný videoklip. Ide o divadelné predstavenie, o akýsi muzikál, pri ktorom nechýba živý orchester a nadšení diváci. Predstavenie je o tom, že chlapi niečo vysvetľujú svojim priateľkám no tie majú na nich svoj názor. A ten vyjadrujú celkom jasne a stručne - "drž hubu!". Chlapi majú svoju časť predstavenia, ženy svoju. V záverečnom dejstve to celé vyvrcholí spoločným stretnutím na ulici a rozbieha sa parádna vrava. Chlapi, ženy a všetci si vykrikujú svoje názory. To všetko preto, aby si nakoniec každý uchmatol tú svoju polovičku a odišiel s ňou na príjemné rande. Absolútne prepracovaná muzika a vychytené a divácky zaujímavé "filmové" spracovanie. O formácii Black Eyed Peas ešte asi bude veľa počuť.