Hm, ženy! Niektorí muži na ne nemajú jednoducho šťastie. A tí, ktorých životom sa premlela speváčka skupiny No Doubt, neskončili veru najlepšie.

Hm, ženy! Niektorí muži na ne nemajú jednoducho šťastie. A tí, ktorých životom sa premlela speváčka skupiny No Doubt, neskončili veru najlepšie. Našťastie ide o príbeh videoklipu k novej skladbe skupiny, ktorá je súčasťou ich aktuálneho albumu najväčších hitov. It´s My Life je jednou z najhranejších skladieb súčasnosti a nikomu neprekáža, že ide o starý hit kapely Too Too. Skladba dostala moderný sound a už na prvé počutie je to jasný hit, ktorý v súčasnosti dominuje všetkým európskym hitparádam.
Na albume nechýbajú všetky hity formácie od Don´t Speak až po tie najsúčasnejšie. K tým ale nemá význam sa vracať. Videoklip je živý, zábavný a poučný zároveň. Chlapi pozor! Pri Gwen Stefany sa treba mať na pozore. A okúsilo to hneď niekoľko holobriadkov. Pred skazou však pri tejto dračici niet úniku. Najkôr chvíľu hrala poslušnú manželku chlapíkovi, pre ktorého bola viac slúžkou, než ženou. Toto mi daj sem, toto mi podaj, tamto urob inak. No a to by prestalo baviť hádam každú jemnú a krásnu ženu.
Vysporiadala sa s tým po svojom. K výbornej večeri mu namiešala posledný nápoj - s jedom. Nesmútila však dlho! Keď si ju jej nový objav viezol autom domov, neváhala ani chvíľu. Kým on vystúpil z auta, aby otvoril bránu, ona si blkeskovo presadla a nabrala ho.
Do tretice to urobila ešte rafinovanejšie. Zatiaľ čo sa ona fintila pred zrkadlom, ten jej sa kúpal vo vani. Bol z nej nadšený. Možno aj v niečo dúfal. Ale to, čo bude následovať si nepredstavoval ani v tom najhoršom sne. Speváčke úplne "náhodou" vykĺzol z rúk fén a dopadol rovno do vane. Toľko iskier nemal ani Michael Jackson pri záverečnom ohňostroji svojho koncertu. Ale keďže aj s džbánom sa iba dovtedy chodí po vodu, kým sa ucho neutrhne, i milá speváčka skončila na súde. Tam predviedla do podrobna čo vykonala svojim mužom a vyjavenej porote vysvetlila, že sa iba bránila.
Elektrickému kreslu však ubrániť nedokázala. A zatiaľ čo táto vretenica spočínala v elektrickom kresle, trojica chlapov sa akýmsi záhadným spôsobom opäť objavila na svete a parádne to spolu oslávili. Gwen je v tomto klipe tak presvedčivá, že divák je schopný uveriť jej, že je nevinná. Na toto sa dá pozerať stále dookola.