Jednoznačne ako víno. Čím staršia, tým lepšia. Presne taká je Madonna. V súčasnosti éteru kraľujú dva single tejto všestrannej umelkyne. A zatiaľ čo videoklip k skladbe Nothing Fails k nám ešte nedorazil, malý film k skladbe Love Profusion veselo púšťajú všetky televízie.

Jednoznačne ako víno. Čím staršia, tým lepšia. Presne taká je Madonna. V súčasnosti éteru kraľujú dva single tejto všestrannej umelkyne. A zatiaľ čo videoklip k skladbe Nothing Fails k nám ešte nedorazil, malý film k skladbe Love Profusion veselo púšťajú všetky televízie. Madonna je jednoducho nesmrteľná. Na sklonku minulého roka vydala EP platňu Remixed &# Revisited, ďalšiu z piatich pripravovaných detských kníh a na konte má i nový videoklip. No dá sa na ňu zabudnúť? Nie!
Dovolím si tvrdiť, že videoklip k skladbe Love Profusion je jednoznačne najlepším videoklipom aký sa v poslednom čase objavil. Dynamická skladba, dynamický dej. Madonna sa v klipe takmer ani na chvíľu nezastaví. Putuje svetom v kvetovaných červených šatách, ktoré sú síce momentálne v móde, ale pred pár rokmi také nosila moja babička do záhrady. Samozrejme, tie boli asi o dosť lacnejšie, než tie, ktoré Madonna má v klipe na sebe. Speváčka je v neustálom pohybe a prechádza temnou ulicou, chodí po vodnej hladine, po oblakoch vysypaných kvetmi, po jemnom piesku. Iba na malú chvíľu si ľahne na vodnú hladinu a pozerá smerom ku dnu. Ten kamerový podhľad, kedy sa kamera díva na Madonnu spod vody je jednoducho fantastický. Všade kadiaľ Madonna prechádza, niečo okolo nej lieta, alebo pláva. Na ulici špinavý papier, pod vodnou hladinou ryby, na piesku vážky. A Madonna pritom pridáva do kroku a stále si spieva.
Je absolútne jasné, že Madonna pri tvorbe tohoto klipu neurobila ani jediný krok zo štúdia, určite chodila hore dole pred modrým plátnom a šikovné ruky počítačových mágov tam potom vsunuli všetko potrebné. Speváčka opäť raz dokazuje ako má vyzerať kvalitná tvorba a tiež to, že dobrá pesnička musí mať i dobrý videoklip. A tento by si normálne zaslúžil nejaké ocenenie. Mimochodom, už spomínal, že je to najlepší klip posledného obdobia?