Kto ho vôbec registroval v časoch, keď hopsal v kapele N* SYNC? Možno niekoľko vytrvalých fanyniek si z tej pätice vybralo práve jeho a boli z neho na odpadnutie.

Kto ho vôbec registroval v časoch, keď hopsal v kapele N* SYNC? Možno niekoľko vytrvalých fanyniek si z tej pätice vybralo práve jeho a boli z neho na odpadnutie. Doba sa však mení. Justin opustil kapelu, z Britney urobil ženu, čím si vyslúžil nemalú publicitu a vydal sólový album. A odrazu kompletne celý svet vedel, kto je Justin Timberlake. A treba uznať, že nie kvôli sexuálnym hrátkam s večnou pannou, ale kvôli muzike, ktorú na svojom sólovom debute predstavil.
V šľapajách úspechu tento mládenec pokračuje ďalej. Najnovší singel Im´ Lovin´ It je ďalšou perlou súčasnej hudobnej scény. Opäť síce ide o pesničku, z ktorej až moc cítiť Michaela Jacksona, ale v momente, keď Jacka, alebo zavrú, alebo sa rozpadne, prípadne sa rozpadne keď ho zavrú, to hádam už nikomu neprekáža. Vyzdvihnúť jednoznačne treba vokálnu časť tejto pomalej skladby. Je úplne fantastická a Justin si i touto pesničkou určite vyšľapal cestu k niekoľkým novým priaznivcom.
Napodiv, videoklip má hlavu a pätu, čiže má dej, to znamená, že má úvod, jadro a záver. Justin naskakuje do taxíka a prenasleduje krásku, ktorá mu uniká v taxíku pred ním. Keď si chlapec uvedomí, že ju nedostihne, skočí do metra. Keď na ďalšej stanici vychádza na zemský povrch, stretá sa so svojou vyvolenou, ktorá sa práve do metra chystá nastúpiť. Snaží sa jej niečo zaspievať, no ona s priblblým úsmevom na neho kašle. A tak každý z nich putuje samostatne ďalej. Justin medzi tým stihne navštíviť obchod s hudobnými nástrojmi a na ihrisku si zahrať basketbal. Stále však putuje a putuje, aby stretol krásku svojich snov. A keďže každá rozprávka musí mať pozitívny záver, aj tu, kým Justin zazvoní pomyselným zvoncom, stretne sa so svojou kráskou a odchádzajú ruka v ruke.
Vynikajúco urobený videoklip. Nenásilným spôsobom dokresľuje vskutku vydarenú skladbu. Exteriéry New Yorku to celé iba umocňujú. Justin má možno malý (Britney povedala!), no umelec je to jednoznačne veľký.