Ak sa raz prerobí časom overený hit, úspech je väčšinou zaručený. Ej, veru mnohí by o tom vedeli rozprávať. V našich zemepisných širákách máme na prerábky odborníčku, istú Ilonu.

Ak sa raz prerobí časom overený hit, úspech je väčšinou zaručený. Ej, veru mnohí by o tom vedeli rozprávať. V našich zemepisných širákách máme na prerábky odborníčku, istú Ilonu. No a vo svetovom merítku jej úspešne sekunduje pätica írskych fešákov existujúcich pod značkou Westlife. Albumov síce vydali iba pár, ale prerábiek na nich majú viac než dosť.
Ich najnovšie hudobné skúmavkové dieťa sa volá Mandy. Samozrejme, otcom tejto skladby je istý Barry M., no a v slovenskom jazyku túto skladbu možno počuť naspievanú ústami istého Marcela P. Čiže istá vychytávka, ktorá je večným hitom a zdá sa, že ešte mnohým pomôže v ich kariére.
K samotnej pesničke snáď len toľko, že od pôvodného originálu sa ani v novej verzii moc nelíši. Ostala z nej tklivá balada, žiadne prevratné zmeny soundu sa nekonajú, prevláda klavír. Snáď len po vokálnej stránke sa pri refréne neobjavuje jeden hlas, ale hlasov päť.
Dovolím si ale tvrdiť, že po interpretačnej stránke to Westlife zvládli na výbornú. Nech sa nikto na mňa nehnevá, ale stále ostávajú jedinou chlapčenskou kapelou, ktorá sa dá ako tak počúvať. Videoklip k skladbe nemá žiadny dej. V prvej časti sa chalani jednotlivo presúvajú po honosnej budove. Vždy na inom mieste a vždy ten, ktorý práve spieva. Už je asi klasikou, že pri pomalých skladbách musia byť i pohyby spomalené, čo však skôr celkový dojem kazí, namiesto toho, aby ho umocňovalo.
Pri refréne už celá pätorka stojí spoločne na pódiu, rozťahuje ruky (áno, ruky!) a otvára ústa. Hľadisko pred nimi je úplne prázdne. V ďalšej časti skladby sa už jednotlivé scény prelínajú. Čiže chvíľu je na obrazovke niekto v budove a chvíľu komplet na pódiu. Žiadny bombastický záver sa nekoná. Chalani sa presunú z interiéru do exteriéru, na tmavom nočnom nebi žiari pompézny ohňostroj a v úplnom závere už poniektorí sedia v hľadisku. Mandy sa nikde neobjaví ani na malý okamžik.
Žena v tomto klipe chýba, no niet pochýb, že mnohým ženám sa pri tejto pesničke rozbúcha srdce. Videoklip nemá dej, ale dokonale plní svoj účel. Pätica je permanentne na obrazovke, je na nich dobre vidieť a dielko je na svete. Pesnička sa tak z rádií dostáva i na TV obrazovky a niet pochýb o tom, že tam bude rotovať pekne dlho. Westlife sa síce dajú stráviť, no je otázne ako dlho im to ešte vydrží.