Škoda veľkého umelca. I tak by sa v skratke dalo nazvať to, čo stvára v poslednej dobe niekdajší kráľ popu Michael Jackson. Faktom je, že na tróne ho vystriedalo už niekoľko potenciálnych kráľov (Justin Timberlake, Robbie Williams), ale Jacko sa zubami a nehtami stále drží na výslní.

Škoda veľkého umelca. I tak by sa v skratke dalo nazvať to, čo stvára v poslednej dobe niekdajší kráľ popu Michael Jackson. Faktom je, že na tróne ho vystriedalo už niekoľko potenciálnych kráľov (Justin Timberlake, Robbie Williams), ale Jacko sa zubami a nehtami stále drží na výslní. Je jasné, že jeho niekdajšia sláva sa už nikdy nevráti, ale stále je tu. Zmluvu s vydavateľstvom sa tento umelec rozhodol naplniť albumom svojich niekdajších hitov, ktoré sa objavovali na prvých miestach hitparád. No a aby to nebolo iba niečo, čo sa objavilo už na iných výberovkách a aby si to ľudia kupovali, pridal k známym hitom i jeden nový.
Je otázne, v akom období vznikla skladba One More Change. Podľa zvuku to mohlo byť niekedy v čase, keď vznikal album Dangerous. Vcelku príjemný slaďáčik sa však v dnešnej tvorbe iných umelcov veľmi ľahko stratí a Jacko pri tejto pesničke nemôže počítať s oslnivým návratom.
A ten videoklip? To už sa niekdajší kráľ popu nezmohol na nič iné, iba na to, aby do novej pesničky zostrihal staré videoklipy? Ak to má divákovi pripomenúť jeho niekdajšiu slávu, tak to splnilo svoj účel. Ale dá sa predpokladať, že tých pár fanúšikov, ktorí mu ešte ostali verní, očakávalo ďalší bombastický malý hudobný film, na ktoré sú pri spevákovi zvyknutí. Bohužiaľ, Jackson sklamal i v tejto oblasti. Keby bol spevák stále produktívny a dalo by sa tak predpokladať, že čoskoro sa objaví nový videoklip a tento bol iba nejakou záplatou, tak by sa to dalo tolerovať. Je však jasné, že po fiasku jeho posledného radového albumu nové dieťa (aspoň to hudobé) Jackson tak skoro neporodí. A to znamená, že v podstate oklamal svojich priaznivcov, ktorí mu to tak ľahko nezabudnú.