Písať podrobnosti o Dave Gahanovi by bolo pravdepodobne nosením dreva do lesa. Skvelý hudobník, skladateľ a spevák, neoodeliteľná súčasť formácie Depeche Mode.

Písať podrobnosti o Dave Gahanovi by bolo pravdepodobne nosením dreva do lesa. Skvelý hudobník, skladateľ a spevák, neoodeliteľná súčasť formácie Depeche Mode. A zatiaľ čo táto sladko odpočíva, Dave vydal sólový album. O jeho kvalitách sa koncom minulého roka mohli naživo presvedčiť jeho priaznivci v bratislavskej Inchebe. Bol to nezabudnuteľný zážitok. Z albumu Paper Monsters vyšlo už niekoľko singlov. Ten aktuálny sa volá Bottle Living a ani zďaleka to nie je obyčajný singel. Majiteľ na ňom nenájde originály skladieb. Tie si predsa môže púšťať na uvedenom albume.
Dave Gahan ponúka svojim priaznivcom na singli dva dokonalé remixy pesničky. Prvý Machine Head Lyric Mix trvá viac ako šesť minút a nesie sa v pomalom tempe. Priznám sa, že originál skladby nepoznám, kompletný album som nepočul, ale tieto remixy sú vynikajúce. Nedokážem odhadnúť, ktorý je viac podobný originálu, ale pokiaľ poznám potenciál tohoto speváka, tak pravdepodobne ani jeden. Napriek tomu, že sa prvá skladba na singli nesie v pohodovom duchu, je tak vynikajúca, že sa dá počúvať stále dookola. Premakaná do poslednej noty. Ale rovnako je to i v prípade T. Raumschmiere Full Lenght Vocal Mixu. Ten je približne o minútu kratší než prvá skladba a nesie sa v omnoho tanečnejšej rovine. Muzika, pri ktorej to v kluboch musí vrieť.
Gahan je nielen výborný skladateľ a spevák, ale pri remixoch sa dokáže obklopiť ľuďmi, ktorí vedia svoju robotu odviesť na výbornú. Treťou skladbou na singli je Alexander Kowalski Remix skladby Hidden Houses. Podľa informácií z bookletu i táto skladba sa v originále nachádza na Gahanovom sólovom albume Paper Monsters. Ku konečnému výsledku niet zbytočných slov. Opäť skladba v rýchlom tempe, moderná ako šľak. Predpokladám, že presne toto fanúšikovia Dave Gahana očakávajú. Precízne pripravený projekt. Čo dodať? Tí, ktorí majú radi kvalitnú hudbu by si k Gahanovmu sólovému albumu mali zaobstarať i tento singel. Je to skvost, ktorý sa dá počúvať stále dookola. Škoda len, že trvá iba 16 minút. V každom prípade však ide o minúty, ktoré rozhodne stoja za to.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor - Mute Records, 2003
Celkový čas: 16:39

01. Bottle Living (Machine Head Lyric Mix)