Doba je tvrdá, no sound niektorých kapiel mäkne. Ani starí metaloví borci Iron Maiden už nie sú tým, čo kedysi bývali. Ich hudba nie je tak tvrdá a strašidelná ako kedysi.

Doba je tvrdá, no sound niektorých kapiel mäkne. Ani starí metaloví borci Iron Maiden už nie sú tým, čo kedysi bývali. Ich hudba nie je tak tvrdá a strašidelná ako kedysi. Dokonca sa dá počúvať a je stráviteľná i pre radového poslucháča. Hrozivo pôsobia snáď už iba obrázky, ktoré sprevádzajú i aktuálny singel formácie, ktorá nedávno vystúpila i na Slovensku.
Skladba Rainmaker je súčasťou zatiaľ posledného albumu skupiny nazvaného Dance Of Death. Na singli sa Rainmaker objavuje v pôvodnej verzii a nasledujú ho dva bonusy. Titulná skladba z posledného albumu Iron Maiden v takmer deväť minútovej synfonickej verzii, teda za asistencie hráčov vážnej hudby. Takže tento v súčasnosti tak vychytený trend neobišiel ani Iron Maiden. Na druhej strane však treba uznať, že táto verzia skladby je veľmi vydarená. Vcelku vydarený singel uzatvára pesnička More Tea Vicar.
Singel Rainmaker vychádza i vo forme DVD singla. Ale i tento klasický obsahuje niekoľko prekvapení navyše. Tým hlavným je plagátik, ktorý je jeho súčasťou a na ktorom poslucháč objaví kompletný zoznam miest koncertnej trasy skupiny. No a hneď po maďarskom Debrecene sa na druhej pozicii skvie naša Banská Bystrica. A takto sa distribuje po celom svete. Singel, ktorý nadchne každého priaznivca tejto skupiny a vypočuje si ho bez problémov i poslucháč, ktorý nemá o takejto hudbe ani poňatia.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2003
Celkový čas: 17:11

01. Rainmaker