V skutočnosti začali No Doubt otriasať hudobnou scénou vcelku nadávno. Hoci je ich aktuálny album výberom singlov od roku 1992, do širokého povedomia verejnosti sa dostali až v roku 1997 singlom Don´t Speak.

V skutočnosti začali No Doubt otriasať hudobnou scénou vcelku nadávno. Hoci je ich aktuálny album výberom singlov od roku 1992, do širokého povedomia verejnosti sa dostali až v roku 1997 singlom Don´t Speak. Vtedy sa kapela dopracovala k prvému skutočnému šlágru, ktorý odštartoval ich úspešnú kariéru, ktorá pretrváva až do súčasnosti. Táto skladba sa dodnes hrá v rádiách a "svadobný" videoklip k nej už asi navždy ostane zarytý v pamäti fanúšikov tejto formácie. Od legendárnej pesničky ubehlo už mnoho času. Odvtedy No Doubt vydali niekoľko albumov a zakaždým dokázali prekvapiť. Každý nový album tejto formácie je totiž úplne iný. A nie je to kvôli tomu, že by kapela hľadala hudobnú kategóriu, v ktorej by sa cítili najlepšie. Oni každým svojim albumom dokazujú, že vedia veľmi dobre robiť skutočne každú hudbu. I preto je výber singlov tejto formácie tak rozmanitý. Poslucháč na ňom nájde punk - rock, čistý pop, alebo rock, reggae, ale i electromusic, či jednoduchú tanečnú hudbu. A čuduj sa svete, kapela i v tomto miž - maži vychádza zakaždým ako absolútny víťaž. Speváčka skupiny už všetkých naučila na svoj neopakovateľný hlas, ktorým dokáže odinterpretovať naozaj všetko a vskutku bravúrne. Gwen Stefany však má ešte jedno terno, ktorým zdoláva všetkých fanúšikov. Je to jej oblečenie. Počas koncertov vždy vystrieda niekoľko odevov. A rovnako je to i vo videoklipoch. I kvôli kreáciám, v ktorých sa speváčka vždy objaví získavjú videoklipy skupiny veľké uznanie. Rovnako ako oblečenie mení Gwen i účesy. Výberový album skupiny No Doubt ponúka známe single ako Hella Good, Simple Kind Of Life, Just A Girl, ale i tie menej známe, ktoré sa objavili pred slávnym Don´t Speak a pre mnohých poslucháčov pôsobia ako novinky (Trapped In A Box, New). Spoločné majú iba to, že všetky kedysi vyšli na "malých platniach". Istou atrakciou, určenou špeciálne pre zberateľov je jediná novinka na albume. Coververzia niekdajšieho hitu kapely Talk Talk z roku 1984 It´s My Life. Dovolím si tvrdiť, že skupina pri tejto skladbe vytvorila jeden z najlepších "coverov" v minulom roku. Naplno sa v nej odzrkadľujú hudobné možnosti kapely, ako aj ich umelecké fantázie. Videoklip k pesničke jednoducho nemá chybu. Ibaže chybu nemá ani najnovší album No Doubt. Tomuto výberu nemožno nič vytknúť. Je nadupaný hitmi, ktoré tých, ktorí skupinu vnímajú iba z pesničiek v médiách, vydané v komplete na jednom CD určite potešia a tým najvernejším fanúšikom určite urobí radosť jediná novinka na albume. Vynikajúci album, pri ktorom sa rozhodne nikto nudiť nebude.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2003
Celkový čas: 59:55

01. Just A Girl