Veľa sa pohovorilo o tom, že Westlife končia a zdá sa, že oni sú nesmrteľní. Chlapčenské formácie už dávno nie sú v kurze a írska penta sa drží na scéne zubami nechtami.

Veľa sa pohovorilo o tom, že Westlife končia a zdá sa, že oni sú nesmrteľní. Chlapčenské formácie už dávno nie sú v kurze a írska penta sa drží na scéne zubami nechtami. Sladké tváre a ešte sladšie pesničky. A vyzerá to tak, že to naozaj stačí k tomu, aby sa na scéne udržali. Nemožno im však odoprieť fakt, že medzi chlapčesnkými popovými skupinami ide o kapelu, v ktorej niektorí jej členovia vedia i spievať. Inak však všetko ostalo po starom. Päť krásavcov, z toho dvaja speváci a traja statisti, ktorí dopĺňajú katalógovú zostavu.
S tvorbou Westlife je to už horšie. Niet pochýb o tom, že ich popularita je založená na coververziách. Na každom albume ich mali niekoľko a vždy tieto skladby rezonovali ako single, ktoré sa zakaždým vyšvihli v hitparádach veľmi vysoko. Inak tomu nie je ani na ich aktuálnom albume. Ten do sveta uviedla hitovka Mandy, ktorú si už do úst zobralo viacero umelcov a dokonca i v našich zemepisných šírkach. Majiteľ CD na ňom objaví i ďalší cover To Be With You a dá sa počítať s tým, že i táto skladba sa čoskoro objaví ako singel. Ostatná tvorba v ničom nevybočuje od toho, čo kapela ponúkla na svojich predchádzajúcich albumoch. Sladké pesničky, ktoré sa podobajú ako vajce vajcu a v ktorých ani v najmenšom nevyznieva nejaký spevácky prejav. Ale kto by ho ešte pri takýchto projektoch vôbec hľadal? Je až zarážajúce, že to írskej pätici ešte stále niekto "žerie". Celý projekt je totiž iba jedna veľká nuda odetá do exkluzivného pozlátka. Všetko sa zlieva do jednej lepkavej hmoty, ktorá sa dá počúvať raz a aj tak už niekde v polovici omrzí.
Album ponúka 13 takmer totožných pesničiek, z ktorých nie je možné vylúčiť jednu jedinú, ktorá by vyčnievala. Uložené ako vojaci pri prísahe, uhladene, rovno a v rovnakej uniforme. Westlife i na sklonku minulého roku prišli s albumom, ktorý je úplne rovnaký ako ich debut, ktorý vyšiel pred niekoľkými rokmi. Chlapčenským kapelám už dávno odzvonilo a mali by si to uvedomiť i chlapci z Westlife.

Vydavateľstvo: BMG, 2003
Celkový čas: 47:30

01. Mandy