Po až neuveriteľnom úspechu jej predchádzajúceho albumu Missundaztood nedala Pink na seba dlho čakať. Najskôr prispela trochou do mlyna vo filme Charlieho anjeli a onedlho na to sa prirútila s novým albumom nazvaným Try This.

Po až neuveriteľnom úspechu jej predchádzajúceho albumu Missundaztood nedala Pink na seba dlho čakať. Najskôr prispela trochou do mlyna vo filme Charlieho anjeli a onedlho na to sa prirútila s novým albumom nazvaným Try This. Už dva single z neho prevalcovali hitparády. Oba sú zhodou okolnosti uložené hneď na úvode albumu. No a je viac než isté, že to nebudú jediné pesničky, ktoré z tohoto albumu zarezonujú.
Väčšinu pesničiek na novom albume skomponovala Pink v spolupráci Timom Armstrongom z formácie Rancid, čo spôsobilo, že aktuálny album speváčky znie omnoho rockovejšie, než jeho predchodca. Okrem toho sa pri spolupráci na albume objavili i také mená ako Linda Perry z už neexistujúcich 4 Non Blondes, kanadská "broskyňa" Peaches a tiež Beck.
Pink sa na nič nehrá ani na tomto albume. Pôsobí ako rebelka. Pred ústa si neberie servítky a slovíčko "fuck" je zdá sa jedným z jej najobľúbenejších. Po hudobnej stránke je Try This o niečo tvrdší než jeho predchodca. Je to dobré? Určite! Ak totiž chce Pink vystupovať ako rebel, musí tomu prispôsobiť i hudbu. A to sa jej skutočne darí. Miestami sa síce zdá, akoby sa niektoré pesničky preniesli z predošlej platne na túto, ale sú to iba pocity z úvodov niektorých skladieb. Nič také pri následnom počúvaní nehrozí.
Medzi rýchlymi skladbami poslucháč môže objaviť i dva vcelku vydarené "dojáky". Do tvorby tejto speváčky sa síce moc nehodia, ale na druhej strane do tvrdého rockového albumu naozaj zapadajú a sú stráviteľné. Pink prichádza k svojim priaznivcom s albumom, ktorý od nej jednoznačne očakávali. Dá sa pri ňom dostatočne vyblázniť, ale i nabrať trochu novej energie. Táto platňa nemá čas nudiť. Skôr naopak, miestami sa môže zdať, že je až príliš hyperaktívna. V každom prípade je dobré, že speváčka ani tento raz nepoľavila a v hudobnej kariére postupuje míľovými krokmi vpred.
Ak sa o jej debutovom albume veľa nevie, ten predošlý už bol úspešný, no a k tomuto si hravo dovolím dodať predponu "mega-". A to i napriek tomu, že Pink ani zďaleka nie je najlepšia speváčka na svete. Keby sa rátalo to, kto najlepšie kričí, tak má víťazstvo jasné. Ale ako speváčke jej k dokonalosti ešte niečo chýba. Nič však nebráni tomu, aby ju všetci milovali. Pretože je iná, než plejáda uhladených hviezd denne servírovaných z éteru. Je len dobré, že Pink existuje. Album sa predáva v klasickej verzii, ale tiež vo verzii špeciálnej, doplnený o DVD. Príjemnú zábavu.

Vydavateľstvo: BMG, 2003
Celkový čas: 51:58

01. Trouble