Už je to raz tak. Z Britney Spears už dávno nie je panna a tiež prestala presadzovať imidž umelohmotnej bábiky a vrhla sa priamo do náručia zvrhlíkov a maniakov.

Už je to raz tak. Z Britney Spears už dávno nie je panna a tiež prestala presadzovať imidž umelohmotnej bábiky a vrhla sa priamo do náručia zvrhlíkov a maniakov. Oddáva sa im celá a "ztoxikovaná" je natoľko, že vo svojom najnovšom videoklipe odhaľuje miestami až toľko, že by stálo za uváženie, či je to prípustné. Najnovší album Britney Spears v mnohom prekvapil a speváčku vďaka nemu začali rešpektovať i tí, ktorí do jeho vydania nad ňou iba mávli rukou.
Toxic je druhým singlom po veľmi vydarenom duete s Madonnou. K pesničke samotnej hádam netreba nič dodávať. Je výborná ako ostatne celý album. Dokonca si dovolím tvrdiť, že keby ju naspieval niekto iný ako Britney, dalo by sa hovoriť o veľkom úspechu. V prípade tejto speváčky existuje akýsi blok, ktorý niekde hlboko signalizuje, že nech je to akokoľvek dobré, predsa je to len Britney. I keď omnoho lepšia, než kedykoľvek predtým. Videoklip možno rozdeliť na dve časti. V tej prvej sa Britney prevtelila do úlohy letušky. V sexi uniforme jej to naozaj sekne. V lietadle na trase bohvie odkiaľ pravdepodobne do nenávratna Britney "nechtiac" poleje jedného z cestujúcich. Okamžite ho začne utierať na najintímnejších miestach. To sa skonči šteklivou scénou na záchode v lietadle (koľkí by sme to chceli prežiť...:). Vo "vrcholovatom" momente to vyzerá tak, že Britney zo zipsu nohavíc svojho poliatého cestujúceho už už vytiahne jeho "nástroj". Ona však šikovným manévrom vytiahne akúsi identifikačnú kartu a nasleduje druhá časť klipu.
Tá už je trochu od veci a nezábavná. Samozrejme korešponduje s pripraveným dejom, takže je pravdepodobne nutná. Speváčka sa ocitá v čiernej parochni na motorke a uháňa mestom do akéhosi laboratória, kde sa mení na "super ženu". Zdoláva všetky ochranné nástrahy až sa pomocou ukradnutej karty dostáva do "labáku" odkiaľ potiahne toxickú látku. Bez problémov zvláda ďalšie nástrahy, uháňa na motorke, až sa v úplnom závere opäť ocitá v lietadle. Táto priam komiksová časť videoklipu pôsobí miestami až komicky a je nedôveryhodná. Spracované je to síce dobre, ale je to smiešne.
Videoklip sa kľudne mohol celý odohrávať v lietadle a stačilo, keby bol poprestrihovaný scénami, v ktorých je Britney odetá v odeve telovej farby a celá je postriekaná niečim bielym. Na podlahe predvádza dráždivé scény a odhaľuje takmer všetko. Áno i takéto scény možno vzhliadnuť v najnovšom klipe speváčky. A čuduj sa svete, vôbec neprekážajú. Síce sú tam iba preto, aby upútali pozornosť. A upútali ju natoľko, že "svätica" Kylie Minogue sa ohradila a uviedla, že najnovší videoklip Britney Spears je až príliš sexi. Pravdepodobne by stačilo, aby Kylie zalovila v pamäti a začala sa hanbiť, ale o to tu nejde. Najnovší videoklip Britney Spears je dynamický, má spád a dej a urobený je veľmi zaujímavo. Britney v ňom dokazuje, že ešte stále má čo ponúknuť a ak svojich priaznivcov nechytí na spev, pokúsi sa o to inými prostriedkami. V každom prípade jej to ide celkom dobre.