Majiteľ Grammy sa vracia na scénu so svojim ďalším radovým albumom nazvaným The Preachers Son. Možno na ňom objaviť hneď niekoľko hudobných žánrov.

Majiteľ Grammy sa vracia na scénu so svojim ďalším radovým albumom nazvaným The Preachers Son. Možno na ňom objaviť hneď niekoľko hudobných žánrov. Od hip hopu, cez R&#B, reggae až po soul. Wyclef Jean, všeobecne známy svojimi rôznorodými hudobnými nápadmi práve vydal najrôznorodejší album vo svojej doterajšej sólovej kariére. Tú hudobnú odštartoval v trojici Fugees, ktorá kraľovala svetovým hitparádam vďaka skladbe Killing Me Softly a fenomenálnemu hlasu Lauryn Hill. Údajne kvôli sexuálnemu harašeniu medzi speváčkou a skladateľom sa kapela nakoniec rozpadla, no jej členovia a zvlášť Wyclef funguje ďalej. Skladbami 911, či Perfect Gentleman dobyl svetové hitparády a stal sa vyhľadávaným producentom a skladateľom. Jeho služby už využilo množstvo umelcov. Dokonca sa mu podarilo nemožné, keď skladbou My Love Is Your Love na chvíľu opäť vytiahol na výslnie "šňupku" Whitney Houston. Jeho predošlý sólový album bol až príliš komorný na to, aby zarezonoval celým svetom. Medzičasom však Wyclef stihol vydať album najväčších hitov a zmeniť firmu. A to akoby mu privialo nový vietor do plachiet.
Album The Preachers Son je nielen rôznorodý čo sa hudobnej stránky týka, ale zároveň určite i najhitovejší, aký Wyclef doteraz vydal. Pozvánku spolupracovať na najnovšom Wyclefovom albume prijali najväčšie mená súčasnej americkej hudby. Len námatkou: Missy Elliot, Monica, Patti Labelle, Carlos Santana, Scarface, Sharissa, Redman, Buju Banton, Wayne Wonder, Elephant Man či Prodigy of Mobb Deep.
Prvým singlom albumu sa stala skladba, ktorá vznikla za veľkej spolupráce s Missy Elliot Party To Damascus. A je viacmenej isté, že to nebude jediný úspešný singel. O rôznorodosti a prijateľnosti Wyclefovej tvorby svedčí i fakt, že spomínaný singel bodoval istý čas i v našich televíznych hitparádach určených najmä nižšej vekovej kategórii. Album The Preachers Son by sa dal rozdeliť na dve časti. V úvode je trošičku nezáživný a mdlý, čo by mohlo u poslucháča naviesť dojem, že za nič nestojí. Treba však počkať tie dve - tri pesničky a nasleduje raj pre každého konzumenta hudby. Dynamickejšie skladby sa striedajú s tými pomalšími a poslucháč má problém odtrhnúť ucho od prijímača až do samotného konca albumu. Jednou z najlepších skladieb na albume (hoci je ich viac) je duet s Sharossou nazvaný Take Me Ad I Am. Neostáva jednoducho nič iné, iba k slovám najrôznorodejší a najhitovejší pridať slovo, že i najlepší. Presne taký je najnovší album Wyclefa Jeana a jednoducho ide o hudobnú lahôdku.

Vydavateľstvo: BMG, 2003
Celkový čas: 65:20

01. Intro