A bude sa o tom rozprávať pekne dlho. O čom? O najnovšom videoklipe speváčky Courtney Love, ktorým uviedla do života svoje najnovšie CD. Je strašne fajn, že po niekoľkých útekoch z protidrogových liečební dokázala táto speváčka prísť s albumom a novými pesničkami.

A bude sa o tom rozprávať pekne dlho. O čom? O najnovšom videoklipe speváčky Courtney Love, ktorým uviedla do života svoje najnovšie CD. Je strašne fajn, že po niekoľkých útekoch z protidrogových liečební dokázala táto speváčka prísť s albumom a novými pesničkami. V tých sa skutočne na nič nehrá. Majú grády a šťavu. No a úplne rovnaké je to s videoklipom.
Pri jeho vzhliadnutí ma napadla myšlienka o tom ako je vôbec možné, že ho vysielajú pred 22. hodinou. Toľko "brutalitky" na tak malom mieste, to sa nevidí tak často. A pritom všetko začína absolútne nevinne, až rozprávkovo. Snáď to mala byť Snehulienka, čo spala v sklenenej rakve svoj večný sen. Teda až do momentu, kým k nej nepriletia prsaté mušky svetlušky, neotvoria rakvu a v hodvábnom odeve odetá zombie sa vydáva na útok. A v tom momente sa začína "podívaná" hodná akčných filmov s Bruce Willisom v hlavnej úlohe.
Snehulienka prenasledovaná bandou paparazzov sa vrúti do obchodu, kde narobí poriadny neporiadok. Takže sa na ňu vrhá strážna služba. Ibaže pozor. Snehulienka podvihne suknu a vytasí svoje tajné zbrane. Z útrob jej rozkroku sa vyhrnú tri roztomilé deti, ktoré sa zoradia vedľa seba, vyhrnú sukne a privedú na svet ďalšie klony. V rukách držia niečo na spôsob motorových píl a šou sa môže začať. Strážna služba nemá šancu a zuteká. Milá rodinka sa vyrúti na cestu a upozorní na seba všetkých okoloidúcich. Vygumovaní paparazzovia naháňajú dvojníčku, malé klony pília čo im príde do cesty, polícia nestíha. No a milá Courtney Love sa vracia do svojej truhly, kde strávi čas minimálne dovtedy, kým si niekto opäť nepustí jej videoklip Mono. Ak Courtney Love potrebovala na seba upozorniť i iným spôsobom, než pretriasať svoje škandály na stránkach novín, tak sa jej to podarilo na výbornú.
Na tento videoklip sa len tak ľahko nezabudne. Hlboko sa skláňam pred touto dámou, pretože vytvorila niečo, čo mnohých podvihne zo stoličky a pritom je to stráviteľné v každej dobe. Courtney jednoducho zabodovala a to sa dnes v šoubiznise naozaj ráta. Na toto sa dá pozerať stále dookola.