Poľská formácia Myslovitz prihrmela ako blesk z jasného neba. Doma v Poľsku síce boli hviezdami už niekoľko rokov a bolo iba otázkou času, kedy sa ich tvorba prevalí cez hranice našich severných susedov.

Poľská formácia Myslovitz prihrmela ako blesk z jasného neba. Doma v Poľsku síce boli hviezdami už niekoľko rokov a bolo iba otázkou času, kedy sa ich tvorba prevalí cez hranice našich severných susedov. Doma vydali päť megaúspešných albumov. Tým posledným a následným výberom najväčších hitov uzavreli v Poľsku s poluprácu s veľkým vydavateľským koncernom a prestúpili k vydavateľstvu EMI. Tam vydali anglickú verziu zatiaľ posledného radového albumu Korova Milki Bar a vrhli sa do sveta. Predskakovali na koncertoch Simply Minds, dvakrát získali cenu MTV ako najlepší poľský interpret a albumu sa dostalo veľkej pozornosti v celej Európe.
Videoklip k skladbe Sound Of Solitude už niekoľko týždňov rezonuje na obrazovkách MTV. Pozoprnosť na túto formáciu našťastie upriamili i naše média. A nie zbytočne. Ich skladba sa hrá veselo vo všetkých rádiách a videoklip slušne zarezonoval i v domácich hitparádach. A Sound Of Solitude určite nebude jedinou pesničkou, ktorá z ich stále aktuálneho albumu vyletí na vrchol.
S videoklipom si kapela moc práce nedala. Ono sa však nenadarmo hovorí, že v jednoduchosti je sila. A nenadarmo kapelu tiež prirovnávajú k formácii Coldplay. Ich tvorba je totiž taká jednoduchá, až je dokonalá. Sound Of Solitude je toho jasným dôkazom.
Videoklip sa celý odohráva v miestnosti akéhosi domu, kde má kapela rozložené nástroje. Spevák skupiny Artur Rojek spieva do kamery, striedajú sa zábery na neho so zábermi na celú kapelu. A to je všetko. Na prezentáciu svojej tvorby nepotrebuje formácia žiadne nákladne scénare, plné dejov. Hoci je pravdou, že na svojom predošlom albume mali skladbu, ku ktorej videoklip bol na poľské pomery porovnávaný s hollywoodskou produkciou. Išlo o draculovský príbeh, ktorý doma v Poľsku získal množstvo ocenení. Je škoda, že tento sa nedostal vonku. Na svoje európske promo však Myslovitz vsadili jednoduchosť a vyplatilo sa im to. Ich albumy sa dajú počúvať stále dookola a nikdy neomrzia. Formácia čoskoro vystúpi i na Slovensku a bude to určite skvelý koncert. A iste to nebude naposledy, čo o nich budeme ešte počuť.