Začalo sa o nich rozprávať v roku 1998. Práve vtedy parížska dvojica Jean - Benoit Dunckel a Nicholas Godin vydali svoj debutový album Moon Safari.

Začalo sa o nich rozprávať v roku 1998. Práve vtedy parížska dvojica Jean - Benoit Dunckel a Nicholas Godin vydali svoj debutový album Moon Safari. Krehký, plný elektronických melódií, ktoré vznikli z vplyvu šesťdesiatych rokov. Bol to doslova balzam na dušu. V nasledujúcich rokoch sa snažili prekročiť vlastný tvorivý potenciál, ale moc sa im nedarilo. Až na minuloročnom albume Talkie Walkie sa vracajú k dobre odskúšaným koreňom a svoj balzám ponúkajú v tej najväčšej možnej miere.
Desať veľmi príjemných a pohodových skladieb. Ako stvorených do dnešnej uponáhľanej doby. Príjemne sa pri nich premýšľa, príjemne sa pri nich zaspáva. Absolútna pohoda. Prvé pookrenie prichádza až so skladbou Surfing On A Rocker, ktorá je omnoho rezkejšia než iné skladby na albume. Prichádza v tej práve chvíli. Vhodný čas na to, aby sa poslucháč prebral z pomalých, ale nie únavných tónov a opäť sa začal tomuto albumu venovať naplno.
Ďalšou pozoruhodnou skladbou je track číslo 8 Alpha Beta Gaga, s troškou orientálnych prvkov a pískaním. V tejto pesničke sa nespieva, je to inštrumentálna skladba. Ale dovolím si tvrdiť, že ide o najsilnejšiu vec na celom albume. Ibaže tento album je dobrý úplne celý. Ďalšia inštrumentálna skladba album uzatvára.
Všetky (priam nadprirodzené) pesničky na labume vznikali na trase Paríž - Los Angeles Air si totiž pozornosť poslucháča zaslúžia. Je jasné, že tieto pesničky nikdy nebudú stáť na špici našich hitparád. Nie je to totiž komercia. Poslucháč si k albumu musí nájsť cetu postupne. Prehrať si ho niekoľkokrát, aby na ňom vždy našiel nejakú novú perličku a pozoruhodnosť. Pritom našťastie nemožno povedať, že je to album, kde by rezonovali 2 - 3 skladby a zbytok je odpad. Naopak. Na tomto albume má každá pesnička svoje miesto. Album je prepracovaný do poslednej sekundy a má čo povedať v každej chvíli. Zaujímavo je riešený i booklet, ktorý ponúka okrem základných informácií i množstvo malých fotografií. Takže pri počúvaní albumu sa to môže poslucháč i do sýtosti "okuknúť". Jednou vetou je to veľmi príjemné dielko v dnešnej komerčnej dobe.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2003
Celkový čas: 43:25

01. Venus