Nech už jedna z mála dobrých slovenských speváčok pripravila akýkoľvek kvalitný album (Veci čo sa dejú), nemožno jej zazlievať, že má na ňom pramálo pesničiek, ktoré sa môžu stať donekonečna omieľanými hitmi.

Nech už jedna z mála dobrých slovenských speváčok pripravila akýkoľvek kvalitný album (Veci čo sa dejú), nemožno jej zazlievať, že má na ňom pramálo pesničiek, ktoré sa môžu stať donekonečna omieľanými hitmi. No a po singli s latino rytmami Slnko prišla Jana s poslednou rýchlejšou pesničkou na albume, čím studnicu potenciálnych hitov z posledného albumu nadobro vyčerpala. Samozrejme, to neznamená, že zvyšné pesničky nie sú kvalitné. Práve naopak. Ibaže tie kvalitné už asi navždy ostanú v tieni tých, ktoré sú ako tak stráviteľné i pre média.
Skladba Na čiernom koni, o ktorej je stále reč má v sebe spojené prvky ľudovej kultúry poprelínané s orientálnymi vsuvkami. A k tomu všetkému je ešte i rytmická a hlavne nie je tuctová, takže je to jasný hit, za ktorý si speváčka vyslúžila i jednu z troch sošiek Aurel. Videoklip je veľkým prekvapením. Na jednej strane je veľmi zaujímavý a opäť je nutné použiť slovo netuctový. Samotná speváčka sa v ňom objavuje ako akési duchovno v kmeni stromov. Po obrazovke sa preháňa kôň i s jazdcom, ktorí akoby dobehli z nebeských hĺbok a preháňajú sa nádhernou krajinou. Potiaľto je to v poriadku, zaujímavé a neopozerané. Na druhej strane je však spomínaná krajina najväčším problémom. Pôsobí totiž ako z rozprávky tisíc a jednej noci. A možno ani nie, pretože keby to bolo tak, tak by sa to ešte dalo zniesť. Pozadie videoklipu skôr pripomína gýčové puzzle, ktorým k „dokonalosti“ chýba už hádam iba objímajúca sa dvojica. Nádherná krajina a osvietené nebo totiž vo videu nechýbajú. Týmto videoklip stráca trochu na hodnote. Ale v krajine, kde sa pesničky vo forme krátkych filmov nemajú ani poriadne kde vysielať je potešiteľné už aj to, že videoklip vôbec vznikol. A na tomto si jeho tvorcovia dali skutočne záležať. Len je škoda, že to s tou „krásou“ trošičku prehnali. Komu sa to nepáči, môže prižmúriť oko a započúvať sa do výbornej pesničky. Pretože inak je všetko v úplnom poriadku.