Triumfálny návrat na hudobnú scénu zobrala Janet Jackson úplne vážne. Najskôr pred miliónmi zrakov odhalila svoj opiercingovaný prsník a len málokto uveril tomu, že to bola nešťastná náhoda.

Triumfálny návrat na hudobnú scénu zobrala Janet Jackson úplne vážne. Najskôr pred miliónmi zrakov odhalila svoj opiercingovaný prsník a len málokto uveril tomu, že to bola nešťastná náhoda. No a teraz zaútočila na televízne obrazovky dokonalým videoklipom k vynikajúcej pesničke.
Ak bude celý album Janet Jackson taký dobrý ako úvodný singel Just A Little While, tak sa máme na čo tešiť. Gitarová vypaľovačka, na aké asi priaznivci Janet nie sú moc zvyknutí. Ale pripravená profesionálne, až tanečne a jednoducho originálne, čo znamená jasný hit. No a keďže speváčka nemieni nič nechať na náhodu, pohrala sa i s videoklipom. Vystupuje v ňom v trojúlohe. Najskôr si však nejaký sympaťák púšťa DVD s jej pesničkou a na ňom objavuje, čo sa v speváčke skrýva. No a Janet to roztáča na vysokej úrovni. V luxusnom byte sa mení z vampa na ženu, ktorá na prvý pohľad vyzerá veľmi krotká, no okamžite dokáže v parádnom „bejváku“ roztočiť poriadny mejdan. Na úvod je Janet odetá v čiernej koži, aby sa následne navliekla do krvavočerveného kostýmu. Vrcholom je však samotný záver videoklipu. Tam Janet na seba navliekla nielen biele šaty, ale i bielu parochňu a napriek luxusnému „ohozu“ sa zahrala na domácu pani, ktorá dokonca niečo kuchtí v luxusnej kuchyni. Parádny záver, počas ktorého sa v byte objaví mladík, ktorý v úvode všetko sledoval na televíznej obrazovke. A ako správny gentleman prinesie i darček. Janet z luxusne zabalenej krabice vyťahuje malé mača a zdá sa, že ho od radosti „zožerie“. Videoklip k pesničke Just A Little White sa dá sledovať odpredu dozadu, ale i opačne, spomalene, zrýchlene, po sekundách a vždy sa v ňom dá objaviť niečo nové a geniálne. Samotná speváčka sa na svoj dlho očakávaný comeback usilovne pripravovala a vypálilo to na výbornú.