Súčasnosť americkej speváčky Britney Spears je pestrejšia než ktorákoľvek časť jej doterajšej kariéry. Bez problémov sa dokázala vymaniť z imidžu umelohmotnej bábiky Barbie, ktorá bola ešte ku všetkému večnou pannou.

Súčasnosť americkej speváčky Britney Spears je pestrejšia než ktorákoľvek časť jej doterajšej kariéry. Bez problémov sa dokázala vymaniť z imidžu umelohmotnej bábiky Barbie, ktorá bola ešte ku všetkému večnou pannou. A hlavne prestala skákať tak ako pískali všetci tí ľudia okolo nej, ktorí ju "zalajnovali" do istej škatulky, pričom sa zdalo, že ten šuflík sa otvára len veľmi ťažko a výstupu z neho niet.
Posledným albumom In The Zone však Britney dokázala, že vie byť i iná a dokáže zaujať nielen -násťročné publikum. Všetko odštartovala duetom s Madonnou, ktorý šokoval priaznivcov oboch dám. Ibaže lepší spôsob naštartovania druhej etapy svojej kariéry si Britney ani nemohla zvoliť.
Nasledoval singel Toxic. Na palube lietadla pôsobila americká ikona tak sexy ako nikdy predtým. Dynamická a hlavne moderná skladba, ktorá je na hony vzdialená uhladenému a gýčovému popu, ktorý Britney donedávna prezentovala. Jednoducho musela zaujať. A netrvalo to dlho a na svete bol nový singel.
Na poslednom albume speváčky je pomalých skladieb ako šafránu. Ak sa nemýlim, tak sú presne tri a i tie sú zaradené v druhej časti inak veľmi dynamického produktu. Preto bolo veľkým prekvapením, že Britney siahla pri novom singli práve po pomalej skladbe. Isté však je, že to nebude posledný singel z jej stále aktuálnej platne, takže dynamických skladieb sa určite ešte dočkáme.
Videoklip k skladbe Everytime spôsobil rozruch ešte predtým, než bol vôbec uvedený v televízii. Britney spáchala samovraždu! Hlásili titulky nielen v bulvárnych novinách. A ono to bolo skutočne tak, hoci, našťastie, len na televíznej obrazovke.
Speváčka prichádza so svojim milencom a celým tímom ľudí v luxusnej limuzíne do vychyteného hotela. Okamžite sa na ňu vrhá dav lačných fotografov, čo ešte viac rozzúri už i tak dosť naštvaného priateľa speváčky. Strháva sa bitka. Britney horko - ťažko uniká z rúk dravého fotografa a cestou na izbu sa háda so svojim priateľom. Udobrovací akt nezapôsobí ani na hotelovej izbe a tak speváčka sadá do horúcej vane a premýšľa. Na ruke sa jej odrazu zjaví prúd krvi a Britney klesá pod hladinu naplnenej vane. Rozrastajúca sa červená škvrna neveští nič dobré. Ibaže statný junák je vždy na blízku a odrazu si uvedomí ako svojej priateľke ublíži a uteká za ňou do kúpeľne. Tam skáče do vane a polomŕtvu speváčku vyťahuje na vzduch. Strih. Britney sa odrazu sama vynorí, prúd krvi sa mení na neškodný červený náramok a speváčka sa usmieva nad svojimi bláznivými predstavami. Dovidenia, koniec.
Záverečná scéna pôvodne vo videoklipe nebola. Britney naozaj skončila pod hladinou. Ibaže puritánskej Amerike sa to nepáčilo a tak v závere musel zazvoniť zvonec a princ s princeznou budú žiť šťastne až do smrti.
Britney chcela šokovať a podarilo sa jej to na výbornú. Vo svojom pôvodnom úmysle však nemala ustúpiť a videoklip nechať v pôvodnej verzii. Záver je prehnane gýčový a zbytočný a podľa môjho názoru tým celý dej trochu stráca podstatu. V každom prípade sa však speváčke podarilo na seba upozorniť a urobila to takým spôsobom, že zaujala i tých, ktorí pri jej mene iba neveriacky prevracali oči. Z bábiky sa stala žena, ktorá síce nápady čerpá zo studnice, ktorú pred ňou dostatočne naplnila Madonna. Neprekáža. Ak je zdroj inšpirácie kvalitný, tak sa nemožno hnevať. A dôležité je, že Britney konečne vie, čo chce a vybrala si správnu cestu.
Za 24 hodín som videoklip Britney vzhliadol asi 6-krát. Taká je jeho rotácia v médiách. Pri starších pesničkách tejto speváčky by som už pravdepodobne hromžil. Tu je to ale iné. Ide totiž o pesničku, ktorá sa vrýva pod kožu i bez toho, aby človek vzhliadol samotný videoklip. Klavír v pesničke navodzuje dojem, akoby padali kvapky dažďa, či v tomto prípade skôr krvi na vodnú hladinu. Skvelý efekt. Jednoducho pesnička, na ktorú sa nezabúda. A to ju zložil a naspieval niekto taký ako Britney Spears. Ibaže dnes je to úplne iná Britney, než kedykoľvek predtým. Našťastie.