Čágo belo šílenci! je registrovaná ochranná známka, s ktorou pred pár rokmi na scénu dobehla Tereza Pergnerová a urobila z nej hit a zo seba trosku, ktorá sa momentálne stavia opäť na nohy.

Čágo belo šílenci! je registrovaná ochranná známka, s ktorou pred pár rokmi na scénu dobehla Tereza Pergnerová a urobila z nej hit a zo seba trosku, ktorá sa momentálne stavia opäť na nohy. Značka však ostala a slávi nemalý úspech. Poradové číslo 30 hovorí hádam za všetko. Za všetko hovorí i 20 tanečných pesničiek, ktoré by nemali hádam chýbať na žiadnej poriadnej diskotéke. A to i napriek tomu, že keby medzi jednotlivými skladbami neboli sekundové prestávky, tak kľudne mohlo ísť o jednu nekonečne dlhú pesničku.
I tento album je dôkazom toho, že tanečná hudba bude večne živá. Minimálne dovtedy, kým si mládež nenájde inú zábavu ako zvŕtať sa v rytmoch rýchlej muziky. Pretože vekovej kategórii, ktorej sú podobné skladačky určené netreba ku šťastiu viac ako sa poriadne vyblázniť. O akúsi umeleckú hodnotu táto kategória ľudí vo väčšine prípadov nedbá. Takže v podstate tento album plní svoj účel. Tanečné pesničky do každej vrtičky. Na poriadnom pomaturitnom večierku lepšiu platňu nenájdete. Na dlhú cestu, do auta, či na oddych doma pri varení by to síce nebol najlepší nápad, ale inak pohoda. Väčšina prezentovaných interpretov na tomto albume je len málokomu známa. Sú to väčšinou "umelci" ktorí zažiaria s jedným hitom a odporúčajú sa.
O prakvapenia však nie je núdza ani na takomto albume. Tým najväčším je bezpochyby Nick Kamen. Tento chlapík mal vo svojej kariére jediný hit - I Promised My Self. Je však úžasné ako dlho z neho dokáže vyžiť. Hádam každý rok predstaví novú verziu tejto skladby a vždy je to zaručený úspech. Čím to je? Veľkou srandou je i Burger Dance akéhosi DJ Otziho, pesnička, v ktorej ospevuje všetky žracie prevádzky od Pizza Hut až po "káčerovcov". Dôkaz o tom, že bojovať proti globalizácii sa dá i iným spôsobom ako rozbíjať výklady týchto rýchlokvasných občerstvení. Veľmi nepríjemne však na druhej strane pôsobia prerábky známych hitov. Wind Of Change je v tanečnej verzii absolutne nevkusné. Ibaže vrcholom drzosti je tanečná verzia vychytávky Let The Sunshine In z muzikálu Vlasy. Toho, kto si dovolí takýmto spôsobom przniť legendárny hit by mali zavesiť do prievanu. Miernejší trest si nezaslúži. Ale takto bohužiaľ vyzerá dnešný komerčný trh. Príjemnú zábavu.

Vydavateľstvo: Popron Traxx, 2004 (na Slovensku distribuje Universal Music)
Celkový čas: 70:04

01. Karma - Da Sam Ja Tvoja Jedina