Už je to akosi údelom dievčenských a chlapčenských formácií, že chvíľu pobudnú na výslní, vydajú pár albumov, zaplnia si kontá v banke a nakoniec sa rozpadnú.

Už je to akosi údelom dievčenských a chlapčenských formácií, že chvíľu pobudnú na výslní, vydajú pár albumov, zaplnia si kontá v banke a nakoniec sa rozpadnú. V mnohých prípadoch je to ako v prírode. Silnejší zabíjajú slabších, aby náhodou nedošlo k premnoženiu a zamoreniu. Aspoň niečo sme sa od tej matky prírody naučili. Občas sa však objaví formácia, ktorá nestavia svoju popularitu iba na pekných tvárach (hoci sú jej neoddeliteľnou súčasťou), ale jednotlivé členky formácie vedia aj spievať a majú čo povedať mnohým fanúšikom. To je presne prípad Atomic Kitten.
Lil, Jenny a Tash vtrhli na hudobnú scénu ako niečo, čo má konkurovať, či skôr nahradiť Spice Girls. Do boja však vtrhli omnoho intenzívnejšie a prezentovali sa najmä hudbou a nie sexuálnymi aférami a inými škandálmi. Nepotrebovali to. Za čas svojho pôsobenia sa 12-krát predrali až do prvej desiatky britskej hitparády a darilo sa im naozaj dobre. Nezaháľali ani pri tvorbe videoklipov a každý z nich dokázal niečím zaujať. Ten čas je však v nenávratne. Mačičky si povedali posledné zbohom a svoju plodnú kariéru rekapitulujú na albume najväčších hitov. Táto platňa, poskladaná z toho najlepšieho, alebo skôr najúspešnejšieho čo Atomic Kitten pripravili svojim fanúšikom je veľmi príjemný album. Do jeho počúvania sa netreba nútiť. A ak raz usadne do prehrávača, len veľmi ťažko sa odtiaľ vyberá. Príjemný a jednoduchý pop, skvelé spevácke a vokálne výkony. Príjemná hudba, dobrý spev a množstvo hitov na jednom mieste.
Čo viac si môže fanúšik tejto formácie priať? Album je vďaka niekoľkým novým pesničkám a zaujímavým mixom určený tak pre zanietených fanúšikov, ako i pre tých, ktorí síce registrovali tvorbu tejto formácie, ale o kompletné albumy nemali záujem. Tento jediný im hravo vystačí, pretože všetko to, čo sa kedy od Atomic Kitten hralo je tu.
Veľmi dobre je spracovaný i booklet, ktorý okrem množstva fotografií a nekonečných poďakovaní ponúka i texty jednotlivých skladieb, čo je v prípade výberových albumov ešte stále vzácnosťou. Pri jednotlivých textoch sa majiteľ CD môže vytešovať z obalov singlov, v podobe ktorých boli uvádzané na trh. Ak v booklete niečo chýba, tak je to jednoznačne rok vzniku jednotlivých skladieb. A celkom vhod by prišla i informácia o tom, na ktorom mieste hitparády tá - ktorá skladba svojho času pristála najvyššie. To sú informácie, ktoré by pri retrospektívnom CD nemali chýbať a určite by potešili nejedného majiteľa ako i hudobných štatistov, ktorí by pre nich tak vzácne informácie našli pohromade na jednom mieste. To sú však iba perličky, ktoré nemôžu pokaziť úžasný dojem z hudobnej stránky tohoto produktu. Ak je rozhodnutie ukončiť kariéru u Atomic Kitten konečná, je to večná škoda. V tomto prípade sa však skôr utešujme myšlienkou, že nádej zomiera posledná.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2004
Celkový čas: 49:32

01. Whole Again