Corrs sa nachádzajú vo svojom tvorivom vývoji na križovatke. Zdá sa, akoby sa rozhodli vymaniť sa zo závislosti od tradicionalistických keltských a írskych hudobných prvkov, vďaka ktorým sa ich hudba dostala do širšieho povedomia.

Corrs sa nachádzajú vo svojom tvorivom vývoji na križovatke. Zdá sa, akoby sa rozhodli vymaniť sa zo závislosti od tradicionalistických keltských a írskych hudobných prvkov, vďaka ktorým sa ich hudba dostala do širšieho povedomia. Vrcholnú kapitolu vývoja v tomto duchu predstavovalo CD Forgiven, Not Forgotten. Na aktuálnom albume Borrowed Heaven sa ich hudba viac komercionalizuje. Výsledkom je na prvý pohľad možno pokles identity a originality v kontexte bežnej popmusic, v tomto prípade však nemožno zmenu stotožňovať aj s poklesom invencie a celkovej kvality. Corrs hrajú na istotu, ale so šarmom a suverenitou muzikálne obdarených reprezentantov svojho teritória. Hoci sa vzdali určitej tradície, zachovali si vlastnú farbu vokálov aj celkového kapelového soundu, ktorý vyplýva z daného spôsobu hudobného uvažovania. Tradícia, ku ktorej sa prikláňajú teraz, by sa dala označiť ako pop-rock osemdesiatych rokov. Identifikovať v nej by bolo možné dokonca i niektoré dozvuky britského punku a americkej novej vlny. Corrs sa ale pritom nestavajú do opozície voči svojej typicky umiernenej polohe. Nezachádzajú do násilne expresívnych polôh, ale potenciálne vrcholy ich hudby sa i tak odohrávajú v silnej emotívnej polohe - či už spievanej, alebo inštrumentálnej. Popovú jednoznačnosť akoby si požičali od majstrov remesla stredného prúdu, skupín Fleetwood Mac a Texas. Ich pesničky sa vyznačujú ľahkou stráviteľnosťou, silnými melódiami, vygradovanými refrénmi a krásnou farbou Andreinho vokálu. Všetkých dvanásť skladieb na CD má vyrovnanú kvalitu. Album pôsobí dojmom, že použitý repertoár je výberom toho najlepšieho z podstatne väčšieho množstva skladieb. Ako už bolo povedané úvodom, keltské prvky sa tu nachádzajú iba v niekoľkých skladbách a to vo forme funkčných výplní, bodkou za albumom však tvorí výnimka potvrdzujúca pravidlo - majestátna inštrumentálna kompozícia Silver Strand. Hlavným nositeľom tradicionalistickej témy sú Sharonine husle v typickom unisono sounde s Andreinou keltskou flautou. Silná atmosféra skladby evokuje prírodné motívy a zelenú ostrovnú krajinu s otvoreným horizontom, ktorý spája nebo s hladinou oceánu.

Vydavateľstvo: Warner/Atlatic Recording Corporation, 2004
Celkový čas: 45:12

Summer Sunshine