História Ilony Csákovej je veľmi rozsiahla. Začínala ako vokalistka v kapele Laura a její tygři, aby sa následne vydala na sólovú dráhu. I počas tej prešla mnohými zmenami.

História Ilony Csákovej je veľmi rozsiahla. Začínala ako vokalistka v kapele Laura a její tygři, aby sa následne vydala na sólovú dráhu. I počas tej prešla mnohými zmenami. Obdobia, ktoré prežívala by sa dali rozhodne označiť farbami. Červenou, ružovou, modrou, či tyrkysovou.
Na domáce pomery je Csáková nesporne hviezdou. Čo na tom, že si svoju popularitu zaslúžila vďaka prerábkam dobre známych hitov? Pokiaľ jej to strávili jej poslucháči (a nebolo ich málo), tak fakt nie je čo riešiť. Asi za najväčší medzník svojej kariéry môže Csáková považovať obdobie, keď vystúpila ako hosť na pražskom koncerte Tiny Turner a veľká svetová hviezda si jej vystúpenie vychutnávala vo svojej luxusnej šatni. Ilonina popularita začala prudko klesať v momente, keď si speváčka povedala, že dosť bolo vykrádania a pripravila prvý pôvodný album vo svojej umeleckej kariére. A hoci bol dosť kvalitný, ľudia sa po ňom moc nevrhali. A tak speváčka dala prednosť muzikálom, kde kraľuje dodnes. A hoci sa mohlo zdať, že sa stiahla do úzadia, samotná Csáková mala toľko práce, že na prípravu nových vecí jej jednoducho neostával čas. A tak práve v týchto dňoch prichádza Ilona s albumom svojich najväčších hitov. A ten vychádza nielen vo forme CD, ale dokonca i ako DVD.
Najzaujímavejším faktom je to, že medzi albumom a DVD je niekoľko rozdielov, teda že na každom nosiči sa objavilo dosť rozdielnych pesničiek. Vychádza z toho toľko, že Csáková svojho času prerazila i niekoľkými pesničkami, ku ktorým nikdy neboli nakrútené videoklipy a naopak. Pre fanúšikov tejto speváčky je toto DVD nesporne zaujímavým darčekom. Majú pohromade všetky jej videoklipy a môžu si užívať. Náhodný spotrebiteľ asi ostane najviac prekvapený z toho, akými rôznymi zmenami speváčka počas svojej kariéry prešla.
Asi najvydarenejším videoklipom je ten k pesničke Malý vůz, v ktorom Csáková ešte pôsobí veľmi uvoľnene a dokáže si sama zo seba robiť srandu. Čím je história hlbšia, tým sú jej videoklipy omnoho vážnejšie a Ilona sa v nich snaží pôsobiť ako zrelá žena. Škoda. Škoda je i to, že videoklipy na nosiči nie sú zoradené tak ako vznikali. Sú rozhádzané tak, aby tvorili zaujímavý celok, ale trochu chronológie by im určite nezaškodilo. V každom prípade je však o zábavu postarané.
Ako bonusy divák nájde na nosiči diskografiu a fotogalériu speváčky v statickej podobe, podkreslené hudbou z megamixu, či jedinej novinky na albume Lásko, ty lháři, ktorej text divák vidí pri jednotlivých fotografiách. Trochu málo na to, čo Ilona dokázala. Chýbajú informácie o jej úspechoch, umiestneniach v anketách a na zahodenie by určite nebol ani nejaký ten rozhovor. Ide totiž o nosič, kde sa toho zmestí podstatne viac a Csáková by mala určite čo ponúknuť i vo forme bonusov. Škoda. Za tie peniaze majiteľ očakáva určite viac. Ešte viac zaráža fakt, že v tom málo texte, ktorý je na obale DVD sa ešte objavila nejaká tá tlačová chyba. Zvuk je vo forme stereo, čo je tiež len jasným dôkazom trochu odfláknutej práce.

Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2004
Celkový čas: cca 100 minút

01. Tornero