Bolo len otázkou času, kým po úspešnom albume Harem, inšpirovaným orientálnou kultúrou, príde speváčka Sarah Brightman na trh i s DVD nosičom.

Bolo len otázkou času, kým po úspešnom albume Harem, inšpirovaným orientálnou kultúrou, príde speváčka Sarah Brightman na trh i s DVD nosičom. Možno sa niekto pýta, čo tam speváčka dala, keď videoklipov má ako šafranu, ale táto útla žena so zamatovým hlasom a krásnymi zelenými očami a jej tím si s tým hravo poradili. Dominantou je hodinový blok trinástich pesničiek. Nebola by to Sarah, aby to nepojala úžasne svojsky a nepripravila pre diváka nádherné divadlo. Nejde totiž iba o posekané a naskladané videoklipy. Speváčka ponúka hodinový film a medzi jednotlivými pesničkami rozpráva svoje príbehy.
Jednotlivé pesničky, hoci ich vizuálna podoba je totálne orientálna (až na jednu koncertnú výnimku) pôsobia ako z rozprávky Tisíc a jednej noci a predpokladám, že presne to bol zámer tvorcov. A ten im vyšiel skutočne na výbornú.
Najväčším lákadlom je nová podoba hádam najväčšieho hitu speváčky, skladby Time To Say Goodbye. Týmto nádherným dielom však celý projekt nekončí. Divák má k dispozícii ďalších tridsať minút dokumentu o tom ako to celé vznikalo a ako tvorivý tím trávil čas kdesi v orientálnom Egypte a Maroku. Akýmsi bonbónikom je krátka fotogaléria, v ktorej je síce iba 8 fotografií, ale jej vzhliadnutie stojí za to. Zvuk je možné prepnúť si do formátu 5.1, prípadne stereo. Viac k tomu nie je čo dodávať. Jednoducho unikátne dielo, ku ktorému sa oplatí vracať častejšie.

Názov: The Sarah Brightman Special a Desert Fantasy ... / DVD
Vydavateľstvo: EMI/Monitor, 2003
Celkový čas: cca 100 minút