Najskôr to bola iba veľká zábava. Chalani z Chiki Liki Tu – A si hrali len tak pre vlastné potešenie a odrazu sa o nich začalo vo veľkom rozprávať.

Najskôr to bola iba veľká zábava. Chalani z Chiki Liki Tu – A si hrali len tak pre vlastné potešenie a odrazu sa o nich začalo vo veľkom rozprávať. Spôsobila to hádam najzábavnejšia pesnička nedávneho obdobia, Láska moja de si. Dobrá nálada, zábava, ľahké texty a trochu podpichovania. Nič zvláštne a predsa veľmi zaujímavé. To sú Chiki Liki Tu – A a zdá sa, že ešte o nich bude naozaj počuť.
Ich najnovší rozruch má názov Ďakujem ti (SOZA) a ide o skutočnú hudobnú lahôdku. Však zarýpať si do uzavretého a nedobytného kruhu slovenského šoubiznisu, ktorý už desiatky rokov ovládajú tí istí ľudia, si nedovolí ktokoľvek. Týmto mladým je to však absolútne jedno a pokojné vody domácej scény poriadne rozvírili pesničkou „venovanou“ Kamilovi Peterajovi.
Pohrali sa aj s hudobnou stránkou, pričom takmer šesťminútová skladba znie ako zostrihaná z dávnych festivalových komunistických hitov. Netuším, či to bol zámer, ale jednoznačne sa táto muzika hodí k danému textu. Tvorba tejto formácie je však úplne iná, takže sa dá predpokladať, že toto zámer bol a skutočne im vyšiel. Textárske umenie chlapcov z formácie Chiki Liki Tu – A, to skutočne nie sú Peterajove básničky, ale to od nich nikto ani neočakáva. I týmto textom dokázali, že sú profesionáli, vedia, do čoho chcú zarýpať a i v krátkom texte sa im to podarilo veľmi výstižne. Pri interpretácii sa pristavím najmä pri tom, že nech si vraví kto chce, čo chce, ale výslovnosť speváka tejto skupiny by určite urobila radosť aj Štúrovi. Samozrejme, niekto im môže zazlievať, že „zožierajú“ dĺžne, ale v tom je predsa ich zábavnosť. Na druhej strane, je veľmi málo slovenských umelcov, ktorí vyslovujú krásne slovenské mäkké ľ. Isté je len to, že to robia výhradne kapely z východného Slovenska a aj títo „šialenci“ to robia na výbornú.
Videoklip je prekvapujúco jednoduchý. Zostrih toho, čo sa dialo pri nakrúcaní v nahrávacom štúdiu, taký krátky dokument, ktorý ale určite dokáže zaujať. Nič prevratné, ale to ani nikto neočakáva. Chiki Liki Tu – A totiž momentálne valcujú domácu scénu svojou hudobnou tvorbou a ide im to výborne.