Je to neuveriteľné, ale táto výberovka má poradové číslo sedemdesiatdva. Udržať sa tak dlho na trhu je umenie a zdá sa, že o podobné projekty je stále záujem.

Je to neuveriteľné, ale táto výberovka má poradové číslo sedemdesiatdva. Udržať sa tak dlho na trhu je umenie a zdá sa, že o podobné projekty je stále záujem. Počas jedného roka sa Taneční liga rozrastie vždy o osem nových prírastkov. Taká bohatá je tanečná hudobná scéna. Srdečne pozdravujem toho, kto má vo svojej zbierke všetky kusy tohoto projektu. Hudobná scéna je vskutku bohatá, no to ani náhodou neznamená, že aj kvalitná.
Koľko skutočných, s umením nejako prepojených pesničiek sa dá nájsť na takomto projekte? Žiadna! Všetko sú to iba sezónne záležitosti, ktoré o mesiac vystrieda ďalšia dávka. Tu nepomôže ani to, že sa formácia LMC spojí s klasikou ako sú U2, aj tak to bude vždy len tanečná tragédia. Rovnako ako nechutná lacná prerábka megahitu Seasons In The Sun v podaní Second Run. Nepomôže ani účasť INXS, či talianského pardála Toto Cutugna. Samozrejme, vždy v spojení s nejakou tanečnou druholigovou hviezdičkou, ktorá nazbierala v sebe odvahu, „pajzla“ hit, prerobila do nechutnej podoby a ak by sa náhodou autor originálu sťažoval, tak ho pre istotu šupla za svoje meno. Bŕŕ!
Celý projekt otvára aktuálna hitovka formácie O – Zone Dragostea Din Tei v akomsi neokrôchanom remixe DJ Rossa, ktorý je na hony vzdialený originálu a ani v najmenšom sa na originál nechytá. Dvadsaťdva tanečných pesničiek, ktoré určite potešia nejednu tancachtivú dušičku, no nič to nezmení na fakte, že ide o album, ktorý sa niekoľkokrát ohreje v prehrávači a potom už na neho bude sadať iba prach. Len málokto by sa k týmto pesničkám ešte po čase vracal, len málokto by si ich pripomínal. Ani prvú, ani druhú, ani dvadsiatu druhú. Taneční liga je už dlhú dobu ukážkou toho ako má vyzerať správny komerčný album, ktorý síce ide na dračku, ale jeho hodnota je neopísateľne plytká.

Vydavateľstvo: Popron Traxx, 2004
Celkový čas: 79:09

01. O – Zone – Dragostea Din Tei