Kto sú Scissor Sisters? Túto u nás pomerne neznámu formáciu tvorí päť odvážlivcov z New Yorku. Konkrétne: Paddy Boom, Babydaddy, Jake Shears, Ana Matronic a Del Marquis.

Kto sú Scissor Sisters? Túto u nás pomerne neznámu formáciu tvorí päť odvážlivcov z New Yorku. Konkrétne: Paddy Boom, Babydaddy, Jake Shears, Ana Matronic a Del Marquis. Jediná baba v kolekcii statných mladíkov si má naozaj z čoho vyberať. O čom to je? Taká pahodová muzika na leto. Trochu retro štýl 80-tych rokov odetý do trochu modernejšieho kabátu. Taký podstatne mladší Elton John. Jedenásť príjemných a jednoduchých pesničiek, ktorých umelecká hodnota nie je ničím prevratná, ale na druhej strane nikoho neurážajú. Na letnú zábavu je to ako stvorené. Jedinou nevýhodou je, že po niekoľkonásobnom vypočutí tento album začína trochu nudiť. Všetko sa akoby zlieva do jednej roviny a postupne sa zdá, že ich tvorba už neprináša nič nové a album treba odložiť do poličky medzi ostatné CD. Škoda. Pretože od začiatku do znie veľmi zaujímavo, lákavo a osviežujúco. Keď však trištvrte hodiny hrá dookola to isté, moc zábavné to už nie je. Trochu nostalgie za časmi nedávno minulými však nikomu neuškodí a to platí i pre tento album. Každý si na ňom niečo uchmatne a dá sa predpokladať, že skutočne každého poslucháča niečím osloví. Mňa osobne najviac nadchla pesnička It Can´t Come Quickly Enough. Predposledná skladba na albume mu dodáva nový dych, nový náboj a mnohých „donúti“ k tomu, prehrať si ho ešte raz. Dá sa to. Do biela ladený booklet ponúka texty a fotografie jednotlivých členov. Nechýbajú kontakty ako sa možno s kapelou skontaktovať a je ich toľko, že snáď už chýbajú iba súkromné telefónne čísla jednotlivých členov. Album, ktorý prevrat v hudobnom svete jednoznačne neurobí, ale ani nikoho neurazí.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2004
Celkový čas: 43:00

01. Laura