Je len málo takých, ktorí by nepoznali jej hudobnú produkciu. Sarah Connor je totiž už dávno najlepším vývozným hudobným artiklom z Nemecka.

Je len málo takých, ktorí by nepoznali jej hudobnú produkciu. Sarah Connor je totiž už dávno najlepším vývozným hudobným artiklom z Nemecka. Speváčka, s úžasným hlasom a s takým hudobným cítením, že jej takmer čiernu muziku, ktorú poslucháčovi ponúka, jej zhltne takmer každý. Je presvedčivá, je výborná.

Na počiatku len málokto veril tomu, že toto žieňa má bielu pokožku a navyše je z Nemecka. Všetko to je však pravda a Sarah už niekoľko rokov kraľuje nielen domácej hudobnej scéne. Bodovala najmä so sladkými „dojákmi“, ale zaujala i rýchlymi skladbami. A čo je najdôležitejšie, jej predošlé dva albumy neboli len platňami dvoch hitov a vaty. Vždy sa dali počúvať kompletne celé a mali čím zaujať od začiatku až do konca.
A inak tomu nie je ani s jej treťou sólovkou Naughty But Nice. Jej príprava na dôvažok vôbec nebola pre Sarah ľahká. Ako čerstvá matka (dcéru porodila v minulom roku a otcom je spevák kapely Natural, s ktorým žije – zdá sa – v harmonickom zväzku) mala jednu poriadnu starosť navyše a popri príprave albumu sa musela ešte vzorne starať o svoj „batôžtek šťastia“.
Ibaže Sarah je perfekcionalistka a nezanedbala ani jednu súčasť svojho života a napriek svojim materským povinnostiam sa veľmi rýchlo opäť vrhla do vôd šoubiznisu a pripravila vskutku výborný album. Poslucháčovi na ňom ponúka výborných pätnásť skladieb, z toho jediný remix v závere platne. Takže na poslucháča čaká štrnásť chrumkavých noviniek, z ktorých si éter už dávnejšie podmanil singel From Zero To Hero. Táto pesnička je mimochodom titulnou skladbou kresleného filmu Roboti a na CD sa dokonca nachádza i vo forme filmového videoklipu, takže ďalší bonus navyše.
Veľmi príjemný je fakt, že Sarah tento raz siahla aj po dynamických skladbách. Ak v minulosti na jej albumoch prevažovali pomalé skladby, na albume Naughty But Nice je pomer rýchlych a pomalých skladieb vyrovnaný. A vôbec to nie je na škodu. Speváčka je rovnako presvedčivá v rýchlych ako aj v pomalých skladbách. No a vďaka rýchlym skladbám pôsobí celý album omnoho živšie a nedáva príležitosť nudiť sa pri jeho počúvaní. Hudobne je to výborný pop s nádychom do čiernej muziky, soulu, či rhythm &# blues. Výborná zmes nahrávok, ktorá opäť dokazuje kvality speváčky, ale i celého tvorivého tímu.
Ako speváčka obstála Sarah opäť na výbornú, jej hlas i spev sú čisté, veľmi príjemné, tam kde treba i poriadne ostré. V pomalých skladbách je príjemne melancholická, v tých rýchlych zas prekvapivo dravá. Aj ako matka je v tej najlepšej forme a jej album je po každej stránke veľkým príjemným prekvapením.
Booklet je už v prípade Sarah Connor ďalším príjemným spestrením jej hudobných diel. Príjemné spracovanie, nechýbajú texty, dôležité fakty a informácie, ale hlavne veľmi lákavé a pritom nie príliš šteklivé fotografie. Čo by ženy dali za to, aby po pôrode vyzeralo rovnako dobre ako Sarah. A keby vedeli ešte tak úžasne spievať, tak aj sychravé dni by boli razom krajšie. Ale pri počúvaní albumu Naughty But Nice je to predsa reálna predstava.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2005
Celkový čas: 60:01

ZOZNAM SKLADIEB: